Audi R8: pro příští rok vyprodáno

Všechny sportovní vozy Audi R8, které budou v příštím roce vyrobeny, již znají své majitele a čekací doba na automobil tohoto typu tak v současnosti činí 18 měsíců. Audi R8 se vyrábí s vysokým podílem ruční práce a továrna jich zvládne za den vyprodukovat nejvýše 25, což při průměrném počtu 240 pracovních dní v roce dává potenciál roční produkce nějakých 6 000 kusů. V USA zčínají ceny Audi R8 na zhruba 115 000 dolarech, což je vzhledem k vlastnostem vozu cena příznivá. Motor dává 420 koní a vůz působí neotřelým a dynamickým dojmem. 

Novinkou jsou nyní nové hlavní světlomety tvořené soustavou LED, přičemž světelné diody byly dosud vyhrazeny světlům pro denní svícení. Nabídka verzí modelu Audi R8 se začíná rozrůstat, protože jsou již známy základní parametry vrcholné verze poháněné vidlicovým desetiválcem, jenž ale nakonec nebude pocházet od Lamborghini, ale vznikne úpravou přeplňované pohonné jednotky Audi RS6. Stále se přitom spekuluje o nasazení vznětového motoru, V12 TDI ze známého konceptu to ale zřejmě nebude, spíše půjde o vidlicový osmiválec

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků