Audi R8 GT3: supersport pro civilisty čeká premiéra v Essenu

Tradiční tuningová show v německém Essenu se letos mj. stane i místem představení závodní Audi R8 s přívlastkem GT3, která si kromě okruhu najde své místo i v garážích u několika „obyčejných“ lidí. Svým způsobem je to poprvé, co se Audi odhodlala nabízet takto speciálně upravený vůz i běžným lidem, tedy přesněji řečeno těm, kteří se sice jezdění profesionálně nevěnují, ovšem čas od času si chtějí vyjít na okruhy s „pořádným nářadím“. A právě Audi R8 GT3 by měla na tyto účely opravdu bohatě postačovat.  

Automobilka je zatím na informace poněkud skoupá, z předchozí tiskové zprávy ovšem víme, že o pohon se bude starat upravený osmiválec s výkonem přes 370 kW, který bude na kola zadní nápravy distribuován přes novou šestistupňovou sekvenční převodovku. Více detailů o tomto sportovci se dozvíme zřejmě až po jeho oficiálním debutu, který se odehraje 28. listopadu v zmiňovaném Essenu.

Tip: Několik dalších informací o Audi R8 GT3 naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 GT3 
Audi A6 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 139 923 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A6 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 201 996 km
Cena: 159 000 Kč
Audi Q5 1.968
Rok výroby: 2009
Stav: 88 343 km
Cena: 419 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků