Audi R8 GT: je libo německého dravce jako tapetu? (foto ve vysokém rozlišení)

Pokud vás okouzlilo nové Audi R8 GT, máme pro vás tip, jak jej mít na očích i na mysli ještě častěji. Audi totiž na svých stránkách publikovalo devítku nových fotografií vozu, které mají jediný cíl - dostat se na pozadí pracovních ploch vašich počítačů.

Jestli fotkám Audi dovolíte tento cíl splnit, necháme na vás, ale bránit jim v tom nehodláme. Připravili jsme tak pro vás kompletní devítku „tapetových” fotografií v rozlišení 1920 x 1200, které by měly uspokojit i kdejakého maximalistu.

Závěrem připomeňme, že GT je odlehčená a posílená verze R8. Objektivně řečeno jde o pokus přibližit se supersportovní konkurenci, dodejme hned, že poněkud marný. Hmotnost 1 525 kg není vysoká, ale konkurence už je dávno jinde a to neřekla poslední slovo - např. připravované Porsche 911 GT2 RS, které jsme vám poprvé představili včera, si při ještě vyšším výkonu brousí zuby na hmotnostní mez 1 350 kg. A to ani tak nebude nejlehčím autem v tomto cenovém a výkonnostním segmentu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 GT to sluší, o tom žádná
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků