15 Fotogalerie Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos Lukáš Dittrich 3. března 2015 • 14:55 Spolu s novou generací Audi R8 se v Ženevě představuje také čistě elektrické provedení e-tron. To na první pohled poznáte podle trochu jinak tvarované přídě nebo podle zakrytých kol. Mimochodem i díky tomuto opatření má e-tron lepší součinitel odporu vzduchu (0,28) než klasická verze. Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno Dalibor Žák Premiéry Lithium-iontové akumulátory jsou poskládány do tvaru písmene T. Část je tím pádem pod středovým tunelem a druhý část pak zasahuje za prostor pro cestující. Kapacita akumulátorů vystačí podle oficiálních informací k ujetí až 450 kilometrů. Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích Jiří Červenka Testy O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW a 460 Nm. Na stovce je R8 e-tron za pouhých 3,9 s, maximální rychlost je ale omezena na 210 km/h, případně si můžete nechat omezovač posunout na 250 km/h.Bohužel z tiskové zprávy není tak docela jasné, jak jsou elektromotory rozmístěny. Stručná zmínka o možnosti dělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy naznačuje, že každý elektromotor pohání jedno kolo a nejde tedy o čtyřkolku. Do prodeje dorazí tato specialita ještě letos. Audi Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi. Audi A1 • Audi A3 • Audi A4 • Audi A5 • Audi A6 • Audi A7 • Audi A8 • Audi Q2 • Audi Q3 • Audi Q5 • Audi Q7 • Audi Q8 • Audi R8 • Audi e-tron Zahájit diskuzi AutoRevue.cz ElektromobilyPremiéryAudiSportovní autaAutosalonyAudi R8Středový tunelE-TronPřeZenLétoŽeňKapacita akumulátoruStará dvojiceKlasická verze