Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Spolu s novou generací Audi R8 se v Ženevě představuje také čistě elektrické provedení e-tron. To na první pohled poznáte podle trochu jinak tvarované přídě nebo podle zakrytých kol. Mimochodem i díky tomuto opatření má e-tron lepší součinitel odporu vzduchu (0,28) než klasická verze.

Autosalony | Sportovní auta | Audi | Premiéry | Ženeva 2015

Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno

Lithium-iontové akumulátory jsou poskládány do tvaru písmene T. Část je tím pádem pod středovým tunelem a druhý část pak zasahuje za prostor pro cestující. Kapacita akumulátorů vystačí podle oficiálních informací k ujetí až 450 kilometrů.

Testy | Srovnávací testy | Sportovní auta | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW a 460 Nm. Na stovce je R8 e-tron za pouhých 3,9 s, maximální rychlost je ale omezena na 210 km/h, případně si můžete nechat omezovač posunout na 250 km/h.

Bohužel z tiskové zprávy není tak docela jasné, jak jsou elektromotory rozmístěny. Stručná zmínka o možnosti dělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy naznačuje, že každý elektromotor pohání jedno kolo a nejde tedy o čtyřkolku. 

Do prodeje dorazí tato specialita ještě letos. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků