Audi R7: Panamera z Francie?

Těžko říci, zda se Audi po převzetí značky Porsche koncernem VW Group pustí do vývoje vlastní interpretace modelu Panamera, ale pokud by k tomu došlo, byl by projekt R7 designéra Gabriela Rhabiho kvalitním odrazovým můstkem.

Francouzský umělec vzal typické rysy současných vozů Audi a vtělil je do své studie čtyřdvéřového sportovního sedanu, v němž sledujeme jasné odkazy na faceliftovaný model TT. Nepříliš „férově“ však působí boky připomínající BMW nebo zadní světlomety odrážející styl vozů Aston Martin či Jaguar. Za zmínku však stojí, že Rhabi tuto studii stavěl i s přihlédnutím k snadné, vyhledově možné sériové výrobě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ale není to poprvé, co Rhabi přináší svůj racionální návrh pro značku s propojenými čtyřmi kruhy ve znaku. Možná vás však překvapí, že tento Francouz nemá s automobilovým designem pranic společného, neboť se živí produkcí grafických systémů a počítačovými hrami, svůj volný čas však věnuje čemukoli, co disponuje čtyřmi koly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R7 „koncept”
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků