Audi Quattro míří do Frankfurtu. Ukáže se jako hybrid s výkonem 800 koní

Koncept novodobého Audi Quattro jsme si mohli prohlédnout na pařížském autosalonu v roce 2010. Tehdy vůz používal zážehový pětiválec o výkonu 408 koní, maximální točivý moment nabídl 480 Nm a stovka byla otázkou necelých čtyř sekund. Do Frankfurtu Audi opět přiveze Quattro, jenže tentokrát půjde o něco trochu jiného. Hovoří se o tom, že u Audi připravují odpověď na Porsche 918 Spyder, respektive BMW i8 a podle toho také prozatím neoficiální informace vypadají.

Audi

Koncept Audi Quattro: dárek k třicátinám

Na rozdíl od tři roky starého konceptu bude tento mířit do kategorie hybridních supersportů. Systém má kombinovat benzinový dvakrát přeplňovaný osmiválec naladěný na 650 koní, kterému bude pomáhat ještě navíc elektromotor. Jak vysoký nakonec bude výkon tohoto systému, v tom se informace rozcházejí. Hovoří se o čísle 700 – 800 koní, respektive o rovném 1000 Nm. Stovku by tento hybrid měl zvládnout v čase kolem tří sekund a maximální rychlost se očekává někde v okolí 330 km/h.

Zajímavosti | Sportovní auta | Palivo | Sport | Premiéry | Hybridy | Porsche

Porsche 918 Spyder: hybridní supersport se předvedl v Goodwoodu

Audi Sport Quattro (pokud se tak nakonec bude jmenovat) má ale také svou ekologickou tvář. Pokud nebudete chtít sportovat, pak byste mohli v čistě elektrickém režimu zvládnout až 35 km. Další podrobnosti jsou otázkou několika dnů, nicméně už teď se mluví o možnosti výroby 250 – 500 kusů s pořizovací cenou od 250 000 euro.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků