Není v článku napsáno, že továrna tyto vozy testovala na dráze u Slušovic, ale hlavně s jedním speciálem jezdil Leo Pavlík.
ur rozhodně není über, nevím co zas autor vymýšlí, lze to jednoduše přeložit jako "pra" a taky se to tak používá.
Mohli jste rovnou do článku dát tu starou nostalgickou reklamu z 86www.youtube.com ...
0:42 - 0:45 to auto evidetně tahají na nějakém drátku ...
Jak to víš? Já vidim jenom lanko procházející spodkem vozu. Nejspíš tam bude vodicí trubka s nějakou brzdou (pro případ, že by auto klouzalo z můstku). Přece sis nemyslel, že ho tam pustí jen tak
Jensenovi to trvalo cca 10 let než pochopil, že klasické limuzíny o velkých výkonech jsou směrově nestabilní a jedin cesta je pohon 4x4. U Audi to trvalo 24 let a od té doby to s německou precizností a zarputilostí prosazují ve své běžné produkci již třicet let. Většina tzv. prémiových výrobců to bohužel nepochopila dodnes. U motoristických pisálků lze předpokládat, že to nepochopí nikdy.
Vezmeme-li prémiový segment v Evropě - Audi, MB, BMW, Volvo, Alfa Romeo, Jaguar... tak 4x4 mají mimo Jaguar všichni v různé formě a dlouhé roky. Ovšem možná mají někteří silní diskutéři jiný pohled na výraz "většina".
Indická (Jaguar) a čínská (Volvo) auta v prémiovém segmentu, no to mi ho podrž ... :-Dwww.autorevue.cz ...
lunochod: jaguar se vyrábí v indii a volvo v číně ? :-(
Vlastník do toho vnáší svojí kulturu ...
A jak moc za těch pár měsíců se na tom noví vlastníci podepsali. A takový malajský lotus je čím asijský?
Jen si počkej za pár měsíců, tingťongu ...
Ano, oni to mají, ale jen jako doplněk, aby se neřeklo. Ne jako základní kámen své produkce. Mají to jen kvůli tomu, aby nepřišli o zákazníky. Takže to, že to nepochopili znamená, že to skutečně doposud nepochopili.Do jisté míry je zachránila elektronika, do té doby je držel nad vodou jen marketing a neznalost zákazníků.
Naštěstí o tom, co chtějí, rozhodují pořád zákazníci. A ti se prostě rozhodli, že jim vyšší hmotnost, vyšší cena a náročnější servis za cenu zvýšení stability příliš často nestojí. On totiž každý nejezdí s autem závody (to je u nás to tak občas vypadá) a tak je zajímá možná tak stabilita při brždění.
A věřil bys, že jistá nemalá skupina zákazníků, nejen u BMW, zadní pohon preferuje? Neb nabízí pro změnu to, co 4x4, už z principu nabídnout nemůže.
Já to samozřejmě vím. Ale kolik z těch lidí to vůbec zvládne. Pokud jde o princip, pak to co produkuje bmw nepatří vůbec na veřejné komunikace. Směrově nestabilní konstrukce bmw s motorem posunutým dopředu je v mnoha jízdních režimech naprosto nezvladatelná. Na silnici je drží v dnešní době jen existence esp. Před existenci esp je tam neudrželo nic. Vlastníci silných bmw se v dobách před existencí esp obávali i jízdy za deště. Jsou různé preference např. můžeme diskutovat o SUV a velké četnosti nehod s převrácením, které plynou z vysoké konstrukce a vysokého těžiště. Zákazníci to chtějí, tak proč jim to neprodat. Automobilky, ale můžou těžce narazit a hrozba právníků a hromadných žalob na to, že o tom věděli a zákazníky na to ani neupozornili a naopak tvrdili, že je vše OK je reálná.
Jsi magor, který neví co píše za nesmysly. Jel jsi někdy autem, třeba jen jako spolujezdec?!
A kolik lidí opravdu zvládne takové vozy, jako Lancer Evolution nebo Impreza STI? Všude se píše o jejich schopnostech na silnici, nadpozemské stabilitě a trakci. V okamžiku, kdy řidič nabude tohle přesvědčení, nemá daleko k nehodě. Ale to platí o jakémkoli autě.Věřím, že každému rozumně uvažujícímu člověku (snad mimo Američanů) je jasné, že s vozem typu SUV nelze jezdit jako s Ferrari, stejně tak, jako čtyřkolka není vždy neutrální, i když se to o ní traduje.
Nádherný auto, který nemá tak jako všechny legendy, skutečného nástupce. Fiesta vs Fiesta, Brouk vs Brouk, Scirocco vs Sciroko , Superb vs Suberb , Uno vs Uno , 500 vs 500, 2CV vs "nástupce" Stále stejné, zůstane jméno, duch se vytratí.Hádám že tak bude i u "nové" Alpine serie od Renaultu atd....Proč skutečně nedokáží navázat.... ?
A co Audi 80 Coupe? To je nástupce tohoto auta ne?
149kW je 160 koní? Chybka se vloudila
149kW určitě nebude 160 koní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.