Audi Q7 jako Strator GT 780 od Hofele Design

I bitevní loď na kolech může nabídnout více sportovního švihu. Myslí si to alespoň u společnosti Hofele Design.

A je to samozřejmě opět hlavně věcí designu. Německá ladičská firma Hofele Design v poslední době zazářila hlavně velkými SUV Porsche Cayenne Cayster GT 670 a Range Rover Royster GT 500, ale její parketou zůstávají hlavně vozy Audi, přičemž si vzpomeneme třeba na specificky přestavěné vozy Audi A8 Hofele nebo Audi A5 na způsob „R8 pro chudé“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q7 jako Strator GT 780 z dílen Hofele Design

Také nejnovější projekt vychází z vozu Audi, konkrétně z boubelatého SUV Audi Q7, a jmenuje se Strator GT 780. Na první pohled zaznamenáme nový přední nárazník, zadní nárazník s vestavěným difuzorem, ventilační otvory v předních blatnících, doplňkové světlomety vpředu nebo elegantně zastavěné rozšířené blatníky. Za celou sadu zaplatíte v přepočtu celkem 177 tis. Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jádrem tohoto projektu jsou nový bodykit a škála druhů litých ráfků

Zákazník navíc může objednat přečalouněný kožený interiér, možnost snižovat pro lepší stabilitu a snížený odpor vzduchu světlou výšku v rychlostech nad 80 km/h o 40 mm a širokou škálu specifických litých ráfků Hofele s průměrem 20 až 22 palců. Jako bonus přichází také nové programy řídicích jednotek zvyšující výkon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi Q7 Strator GT 780

Například vznětový šestiválec 3,0 TDI může dosahovat výkonu 318 koní (234 kW) a točivého momentu 599 Nm, zatímco zážehový agregát 3,0 TSI nabídne až 404 koní (297 kW) a moment 529 Nm. K těmto zásahům zatím firma Hofele Design své ceny neuvedla.
 

Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 230 000 Kč
Audi A6 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 139 923 km
Cena: 269 000 Kč
Audi A6 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 201 996 km
Cena: 159 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků