Audi Q7 e-tron quattro má českou cenu. Dáte za něj 2,25 milionu korun

16 komentářů

Driver
8. října • 18:31

Kodiaq tuhle výbavu nemá ani v plné palbě a je to Q3 Long za 1,2 mega... (!) Kodiak s etron by stál ještě mnohem více... Teď se podívejte na motory, podvozky, o dvě třídy větší auto... V tomto to kontextu je Q7 úžasně levná a velká, a i s etron systémem mi nepřipadá drahá.
První A6 stála v naftě přes 60.000marek a co uměla? Co umí Q7 dnes??? Inflace... Dneska jsou auta naopak levná, ale samozdřejmě, že za ty prachy postavíš 6+1 s garáží... Ale Q7 jako vrcholný model je naopak velmi levná. Bentajga, to je drahé SUV...

Kuk Vykuk
8. října • 14:04

Je to jenom dízlovej sračkomet převelčenej za hybrid. Za pár let už dízláky nepustěj do každýho druhýho města, tak si stim budou moct jezdit majitelé za 2,5 melounu kolem komína :-D

Jogurt
6. října • 21:16

vynechme taxi kreatury a vraťme se k Q7 e-tron: Ideální to není ale jako pozitivum bych viděl kombinaci velkého dieselu s epohonem. To dává smysl. Rozhodně víc než benzín v 450h. S tímhle půjde jezdit za rozumné náklady nablízko i na dálku

čert
5. října • 17:47

I kdybych chtěl utratit těch 2.250.000,-Kč za dopravu, tak můžu jezdit taxíkem nějakých 120.000 km. Když započtu servis a pohonné hmoty toho technologického zázraku, tak mi taxikář sveze ještě o slušný kousek dál. Nemusím abstinovat, taxik vjede legálně i do zákazu vjezdu s dodatkovou tabulkou ,,mimo dopravní obsluhy", projede i pruhem pro busy a taxíky a nemám starost, kde ho v přeplněné Praze zaparkuju a jak se odtamtud následně dostanu, kam potřebuji. A vůbec, nemusím se starat.o nic. Gumy, olej, STK, atd.......Při mám nájezdu kolem 8.000 km ročně v autu to vychází, že by mě to na ten taxík vydrželo asi 15 let. To už bude mít tahle audina zůstatkovou cenu pár šupů. Teda pokud neskončí dřív havárií. Chápu, když si někdo koupí supersporta na vyblbnutí po okruzích. Ale tady nemůžu najít nic, co by mě přesvědčilo, abych se v tom ploužil v dením mumraji, neb na zážitky na okruhu, tohle auto evidentně stavěné není. :-)

Miyaki
6. října • 22:02

Faktem je, ze od doby, kdy urednicky trotlove z Magosratu hl.m.Prahy a dasich mestskych casti rozprostrely vypalne za parkovne na vsechny mozne i nemozne ulice v Praze, tak tema taxiku se muze vratit do hry nez drzeni vozejku. Kdyby aspon ty vybrane penize z vypalneho/parkovneho byly pouzity na zlepseni dopravni infrastruktury, komunikaci a parkovacich domu... :-((

bzzz
5. října • 22:10

A jak chces v taxiku brat stoparky a na zadnich sedadlech se s nema smajchlovat? ;-)

Kos
6. října • 16:03

Nahlas krkat, prdet, nadavat, zpivat, piskat,rovnat si koule a tisic dalších veci, co chlapi delaj osamote v aute

Jogurt
6. října • 21:14

Můj drožkař si nedávno během stání v koloně vytrhával pinzetou chlupy s rypáku. Že je ve voze i dáma mu jaksi nevadilo.

Jogurt
6. října • 21:14

sorry, "Z" rypáku

Hloupy Honza
5. října • 21:58

Take za jizdy s taxikarem nemuzes mluvit s manzelkou o tom jak ji roztahnes vecer nohy..at uz osobne nebo po telefonu.

Kuk Vykuk
8. října • 1:27

Když upejpavej a stydlivej tak určitě ne. :-D

sokar
5. října • 19:08

Pravdu máš, ale takhle to nefunguje. Kdyby jo, tak maj auto jen zmrdi taxikáři.

Hloupy Honza
5. října • 21:59

Do zmrdu bych jim nenadaval, je to profese jako kazda jina

Kuk Vykuk
8. října • 1:26

Je to profese, která přitahuje maximální množství zmrdů a vykuků všeho druhu.

Jogurt
6. října • 21:13

To bych netvrdil. V jiných profesích je četnost zmrdů řádově nižší. Taxi suverénně vede.

Tom
5. října • 19:01

To je sice pravda, ale já osobně jezdím autem na dovolenou, služebky, výlety, chalupu, na nákup, za příbuznými a nedovedu si dost dobře představit že s celou rodinou bychom tohle absolvovali v taxíku. :-D A kdo má tolik paněz na auto tak nějaký taxík neřeší.

Doporučujeme

Články odjinud