Audi Q7 e-tron quattro má českou cenu. Dáte za něj 2,25 milionu korun

Audi oznámilo oficiální českou cenu modelu Q7 e-tron quattro. Vozy s hybridním pohonem budou k mání za dva a čtvrt milionu korun.

Q7 e-tron je prvním SUV od Audi, které disponuje hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení. Elektromotor spolupracuje se vznětovým šestiválcem, vůz má hnaná všechna čtyři kola a slibuje slušnou jízdní dynamiku s ohledem na životní prostředí.

SUV | Autosalony | Premiéry | Audi | Hybridy | Ženeva 2015

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Díky elekromotoru s výkonem 94 kW a akumulátoru o kapacitě 17,3 kWh ujede Q7 e-tron na jedno nabití až 56 km. Na delší vzdálenosti se hodí šestiválcový třílitrový turbodiesel s výkonem 190 kW a točivým momentem 600 N.m., což je už samo o sobě velmi důstojné. Motory lze v závislosti na zvoleném režimu používat zvlášť i současně, přičemž kombinovaná spotřeba v hybridním módu činí 1,9 l/100 km. Pohonné jednotky pak spolupracují s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Elektromobily | Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Audi

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

České zastoupení Audi stanovilo modelu Q7 e-tron quattro základní cenu 2.251.900 Kč. Oproti běžnému modelu Q7 zahrnuje sériová výroba například 19“ litá kola s designem Aero, automatickou třízónovou klimatizaci nebo nabíjecí kabel se zásuvkou a příslušenstvím.

U příležitosti uvedení tohoto modelu připravila automobilka také paket Lifestyle za zvýhodněnou cenu 56.300 Kč. Ten obsahuje například zadní kameru, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko či služby Audi connect na dobu tří let.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
Zdvihový objem [cm3] 2967
Válce/ventily 6/4
Největší výkon - spalovací + elektromotor [kW] 190+94
Točivý moment - spalovací + elektromotor [N.m] 600+350
Kombinovaný výkon [kW] 275
Převodovka 8A
Kapacita akumulátoru [kWh] 17,3
Doba nabíjení [h] 2,5
Dojezd na elektřinu [km] až 56
Max. rychlost [km/h] 230
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,2
Spotřeba nafty, elektřiny 1,9 l/100 km, 181 Wh/km
Cena [Kč] 2.251.900
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 1.968
Rok výroby: 2011
Stav: 139 923 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A6 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 201 996 km
Cena: 159 000 Kč
Audi Q5 1.968
Rok výroby: 2009
Stav: 88 343 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků