Audi Q5 s posilovací kúrou od Senneru

Firma Senner Tuning při své nejnovější stavbě opatřila SUV od Audi silnějším motorem a ráfky s průměrem 22 palců.

Německý ladič se soustředí především na výrobky ingolstadtské automobilky Audi. Z poslední doby si vzpomeneme třeba na Audi S5 Sportback s motorem 3,0 TFSI posíleným na 375 koní, přičemž záhy po uvedení si vzal do parády takékupé Audi RS5 se zážehovým osmiválcem 4,2 l a výkonem zvýšeným až na 506 koní. Čas od času se však pustí i do produktu jiné značky (připomeňme třeba jejich Nissan 370Z Asphalt Surfer) nebo i do něčeho menšího (např. první verze modifikací pro Audi A1).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tentokrát si pánové z firmy Senner Tuning vzali do prádla kompaktní SUV Audi Q5, jež svým barevným pojetím i prostředím, v němž byly foceny propagační snímky, odkazuje na druhou stavbu na základě malého Audi A1. Pod kapotou tohoto vozu se skrývá vznětový čtyřválec 2,0 TDI opatřený převodovkou S-tronic. Díky novému programu řídicí jednotky sladěnému také s novou výfukovou soustavou z nerezové oceli, jež ústí do dvou koncovek s průměrem 100 mm pod zadním difuzorem, výkon poskočil na 213 koní (157 kW( a točivý moment narostl na 445 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O potřebné zpomalení se stará brzdová soustava Brembo. Zvenčí se novinka vyznačuje zatmavenou maskou chladiče, střešním spoilerem a rozšířenými podběhy. Ty vyplňují mohutné dvaadvacetipalcové lité ráfky Corniche Monza obouvající pneumatiky Vredestein Ultrac Sessanta o rozměrech 265/35 R22. Sportovní pérování snížilo světlou výšku tohoto vozu o 45 mm vpředu a o 40 mm vzadu. Změn doznal také interiér vozu, kde si všimneme především řady doplňků z uhlíkových kompozitů, třešničkou na dortu je dálkové ovládání výklopného zadního víka.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků