Audi Q3: nejmenší z rodu se ukáže už v Šanghaji

Německé Audi postupně rozšiřuje svou řadu crossoverů o čím dál menší modely. Po prvním exempláři s označením Q7 přišel jeho kompaktní sourozenec Q5 a zanedlouho přibude další. Tentokrát se bude jmenovat Q3. V uplynulém týdnu se spekulovalo na toto téma o sto šest, přičemž se nakonec potvrdily zprávy o tom, že si novinka svou světovou premiéru odbude už na blížícím se autosalonu v Šanghaji. Audi Q3 se postaví například proti BMW X1 nebo v České republice nedávno představenému Range Roveru Evoque.

Na úvod by měla čítat nabídka motorizací celkem tři dvoulitrové položky. Roli nejdostupnějšího plní motor 2.0 TFSI naladěný na výkon 170 koní. Spolupracovat bude s manuální šestistupňovou převodovkou. Výkonnější alternativu tvoří stejná jednotka disponující maximem 211 koní. Ta už využívá automatickou převodovku S Tronic. Pokud toužíte po naftovém agregátu, příliš si vybírat nemůžete. K dispozici je klasické TDI (170 k) taktéž spojeno se samočinnou převodovkou.

Výroba nového Audi Q3 bude probíhat ve Španělsku. Do prodeje se vůz dostane ještě letos na podzim. Další detaily mají být zveřejněny už za pár dní, tedy “zůstaňte na příjmu“.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

 

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků