Vždyť je to obšlehnutý Citroen C4 Cactus, ze kterého odmontovali boční ochranné panely a dopředu naroubovali 4 kroužky místo dvojité šipky. Hlavně ta žlutá varianta focená odzadu, schválně si to srovnejte s fotkami Cactusu, to si z oka vypadlo.
Teď čtvrtý kroužek znamená základní výbava v akci.
Je to jen můj pocit, ale od druhého modelu Q7 ten design co Audi nastolilo, to je prostě děs! Přední maska skoro jak otvor pro zajíždění rakví do pece. Ty ostré hrany se k Audi nehodí. Dokud ten jejich gril byl hezky oválný a křivky karoserie ladné s jemnými přechody, tak to bylo Audi. Kdyby na to nedali ty čtyři kruhy, tak si to spletu s přeplácaným Korejcem jedna dvě. Tady to Audi už fakt přehnalo.
2.0 TSI 140 kW je teda za kolik? Nějak mi to tam chybí! :-O
Chcem vidiet normalneho cloveka, co da za litrovy trojavalec tu sumu,ked za 565 900 Kč može mat Atecu s 1,4 TSI 110kW a vybavou este dokonca 17 hliny ;-)
Ale no tak. Přece nekoupí manželce na vození dětí do školky nějakou Atecu. Ten příplatek za ty 4 kroužky přece stojí.
jedine ak niekto potrebuje zvysit ego ;-) to je ako kedysi Fabia 1 vs. A2, sice Audi o hodne drahsie, ale nic naviac neponuklo oproti Fabii ta ista technika iba za kruzky 100 litrov naviac a pritom rovnake hopsadlo. Nieco podobne bude aj tu.......... Audi nezacina pri Q2 ..........to plati u vsetkych tychto znaciek.
Rozhodne. Dostanes auto z absolutne obyčejnou technikou, co obyčejnou vlastne podprůměrnou. 3valec 1.0 hadrovy sedačky, 16 palce jak i10, předokolku a převodovku a půlku materiálů z škody a Seatu. kdo si tohle koupi a mysli si buhvico nema, musi byt uz vazne úplne mimo
Tuhle jsem si prohlizel Q3 v zakladu s tou lacinou cernou bakelitovou maskou a placatejma hadrovejma sedadlama a celkem jsem nechapal, jak si muze nekdo takovou bidu koupit. A ejhle, ona ma i ta nejposlednejsi bida dalsi level.
Pěkná kopie Mazdy CX3 - interiér .
A prý, že Tipo HB v 1.4T 120k je drahé :) Má to všechno co má tohle auto, krom 4 kroužků.
Tak AUDi fakt nemůžeš vůbec srovnávat nejen s Fiatem al evůbec s čímkoliv. Zku ssi do toho sednut, všude ušlchtivé materiály, broušná ocel, titan, karbon, jemná kožka - to prostě musíš zažít. A ty obdivné pohledy mladých dívek a hlavně hošíků . toi se nedá popsat!A pak natočíš silný tříválový motor, ta nádhera se lehce zaklepe jak už je nedočkavá natrhnout zadek všem těm taliánům, hnůkdajům a ostatním s****! Mohtné zdvojené výfuky vychrlí ekologicky nezávadné plyny a TY - technikou AUDI korunovaný král silnic protočíš sedmnácky hlíny a vyrazíš..B-]S čím jiným tohle zažiješ?:-D
ma to jedno velke plus - neni to talian
Má to velké mínus, je to tříválec.
Vzhledem k tomu, že se v autech moc neorientuji, chtěl bych vědět, co to je za vysvětlení. Srovnání motoru 1.4 vs 1.0 mě moc nezajímá, protože nejspíše není vůbec směrodatné.
Tak se do tech aut posad, projed se a rekni neco o akusticke pohode atd...Tipo neni vubec spatny vuz, ale srovnavat ho s q2...
Ty jsi teda vtipálek :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.