Může mně někdo, stručně ale fundovaně, vysvětlit, kdy je ve stejném voze v případě přibližně stejného výkonu ( kW) a krouťáku (kpm) vhodnější naftový a kdy benzínový motor? Upřímně děkuji.
Pokud se nebavíme o kategorii 2litrů a níž, tak v zásadě benzín tehdy, pokud tě těší ééénééén, jezdíš při teplotách -30°C a méně a nevadí ti vyšší spotřeba. V ostatních případech diesel. S tím rozdílem, že TD bude mít krouťák téměř vždy vyšší.
Opičky :-D
pravil pisatel BMW při pohledu do zrcadla..
Podle toho BMW osla se audi opičí. Po kom vlastně? maximálně samo po sobě, protože nic na způsob 500HP V12TDI zatím u BMW nedokázali vymyslet, natož vyrobit. Disponují pouze jediným obstarožním vznětovým šestiválcem prapodivných vlastností a zvuků, který postupně ověšují dalšími a dalšími turbodmychadly a připisují mu dávky kilowattů a newtonmetrů, které se jaksi zatím nikomu nepodařilo na brzdě nejen potvrdit, ale ani zdaleka se jim aspoň přiblížit. Zdola samozřejmě.
Jojo Audi už přece dávno v této třídě dělá model RS že ? A kdo první udělal s monstra sport SUV BMW M, pak AMG a jako vždy s křížkem po funuse, trapná opička, naše oblíbené vždy poslední Audi prd B-]
Tak tohle už je festovná diagnóza, to už prášky nevezmou, bude třeba ústavní léčbu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.