Audi Prologue opět na scéně. V Ženevě se ukáže jako Avant

Audi se bude na ženevském autosalonu prezentovat konceptem Prologue. Ano, stejný vůz byl k vidění už na autosalonu v Los Angeles minulý rok a letos začátkem ledna na veletrhu CES, do Ženevy ovšem zamíří verze Avant. Za pár týdnů si tak budeme moci prohlédnout to, co mohou v následujících letech očekávat zájemci o auto kategorie Mercedes-Benz CLS Shooting Brake.

Život řidiče | Kupé | Premiéry | Audi

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

První zveřejněné obrázky naznačují velmi dynamickou siluetu, velká kola (22"), ale také futuristický přístrojový štít a interiér vybavený místo běžných ovladačů displeji. Auto měří na délku 5,1 m a téměř dva metry na šířku.

Video | Kupé | Premiéry | Audi | Hybridy

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Co přesně bude pod kapotou, to v tuto chvíli jisté není. Původní Prologue byl osazen čtyřlitrovým osmiválcem TFSI s výkonem 445 kW (605 k) a točivým momentem 750 Nm, na veletrhu CES byla ovšem prezentována hybridní verze. Celkový výkon byl navýšen na 505 kW (687 k) a točivý moment narostl až na 950 Nm. Normovaná spotřeba ale nedosahuje ani na osm litrů.

Prologue především naznačuje design budoucích modelů značky Audi. První, kdo by měl dostat prvky z této studie, bude nová generace A8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků