Audi přiveze do Detroitu koncept malého SUV. Půjde o budoucí Q1?

Nedlouho poté, co automobilka Audi oficiálně oznámila záměr nabídnout v roce 2016 svým zákazníkům nejmenší SUV Q1, přichází zpráva o novém konceptu, který si budeme moci prohlédnout začátkem příštího roku na autosalonu v Detroitu. Na světě je první oficiální obrázek a také pár informací.

SUV | Byznys | Audi

Audi oficiálně oznámilo přípravu modelu Q1. Na trh přijde v roce 2016

Spojení s Q1 se vyloženě nabízí, nicméně detroitská novinka bude větší. Na délku měří 4,2 m, což nemá příliš daleko k aktuální Q3. U Q1 se spekulovalo o délce pod čtyři metry. Tisková zpráva dále zdůrazňuje velkou světlou výšku, krátké převisy a devatenáctipalcová kola. A abychom nezapomněli, karoserie bude pouze třídveřová.

SUV | Sportovní auta | Autosalony | Příslušenství | Ženeva 2013 | Premiéry | Audi | Design

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Design má být sportovní a vlastně půjde o takový shooting brake křížený s SUV. Na karoserii se objeví prvky, které jsme už viděli ve Frankfurtu u konceptu Sport quattro.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků