Audi připravuje speciální klakson pro Indii

V Indii není troubení považováno za projev agrese; je bráno jako nezbytný prostředek, který pomáhá řidiči proklestit cestu chaotickým provozem. Audi proto nyní chystá pro indický trh ještě hlasitější a hlavně déle znějící klaksony.

V rozhovoru pro indický list Mint zaměřený na ekonomiku a byznys to potvrdil Michael Perschke, ředitel Audi Indie. Řekl, že klaksony ve vozech značky Audi pro indický trh už dnes pocházejí od jiného dodavatele. Liší se od těch, které dodávají další výrobci pro vozy Audi.

Peschke v rozhovoru popsal, proč jsou takové robustnější, odolnější a výkonnější klaksony pro Indii nutností a také prozradil, že je neustále podrobují náročným zkouškám. „Pokud bychom vzali běžný ´evropský´ klakson, tak by takové enormní zatížení, které podstupují při zkouškách klaksony pro Indii, vydržel tak týden či dva.“

Podle Peschkeho průměrný indický řidič v Bombaji stiskne klakson za jeden den častěji než řidič v Německu za celý rok.  

Kanadský deník The Globe And Mail zdůraznil, že vzrůstající problémy Indů se sluchem lze zcela jistě přičítat právě obrovskému hluku z dopravy. Indická vláda však tuto skutečnost již roky ignoruje, žádnou regulaci nechystá.  

Klepněte pro větší obrázek
Bombaj - hodně hlasité mraveniště.
 

Foto: profimedia.cz 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků