Audi připravilo nové sáňky pro letošní sezónu

Je to vozidlo? Je. Je to Audi? Je. Fajn, takže to sem patří. Pojďme se sklouznout s Audi.

Jakmile napadne první sníh, většina z nás si, těsně před tím než začne nadávat na sjízdnost komunikací, vzpomene na dětství, kdy jsme se ze sněhu ještě radovali. A zřejmě nejsme sami, podobně to mají také konstruktéři automobilů, možná si vzpomenete na loňskou sezónu. Nejprve vyrukoval Ford se sáňkami s litrem EcoBoost pro Ježíška a vzápětí přišel Volkswagen se saněmi ve stylu GTI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jednoduché boby značky Audi, pro Německo červené, pro Velkou Británii stříbrné
 

Nyní je zde Audi, které připravilo speciální jednodílné boby, které jsou zhotoveny ze speciálního plastu, který si zachovává svoje optimální vlastnosti i při teplotách okolo 20 stupňů pod nulou. Svézt se na nich mohou děti od 6 let, ale také jejich rodiče vážící méně než 100 kg. V Německu lze tyto boby objednávat přímo v autocentrech Audi a v přepočtu vás vyjdou na necelých 1 000 Kč.

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků