Audi připravilo nové sáňky pro letošní sezónu

Je to vozidlo? Je. Je to Audi? Je. Fajn, takže to sem patří. Pojďme se sklouznout s Audi.

Jakmile napadne první sníh, většina z nás si, těsně před tím než začne nadávat na sjízdnost komunikací, vzpomene na dětství, kdy jsme se ze sněhu ještě radovali. A zřejmě nejsme sami, podobně to mají také konstruktéři automobilů, možná si vzpomenete na loňskou sezónu. Nejprve vyrukoval Ford se sáňkami s litrem EcoBoost pro Ježíška a vzápětí přišel Volkswagen se saněmi ve stylu GTI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jednoduché boby značky Audi, pro Německo červené, pro Velkou Británii stříbrné
 

Nyní je zde Audi, které připravilo speciální jednodílné boby, které jsou zhotoveny ze speciálního plastu, který si zachovává svoje optimální vlastnosti i při teplotách okolo 20 stupňů pod nulou. Svézt se na nich mohou děti od 6 let, ale také jejich rodiče vážící méně než 100 kg. V Německu lze tyto boby objednávat přímo v autocentrech Audi a v přepočtu vás vyjdou na necelých 1 000 Kč.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek