Audi přehodnocuje své prodejní plány, 1,5 milionu aut ročně jen tak neprodá

Audi má za sebou velmi úspěšná léta. V roce 2008 se automobilce podařilo překonat všechny prodejní rekordy, když od ledna do prosince prodala po světě více jak milion vozů se čtyřmi kruhy ve znaku. Jenže s jídlem roste chuť, a tak si u Audi dali velmi ambiciozní plán - dosáhnout do roku 2015 ročních prodejů v objemu 1,5 milionu vozů. Nyní je jasné, že plány se budou muset změnit.

Firmě se sice ve svém segmentu relativně daří i letos, kdy automobilky nezažívají zrovna zlaté časy, i tak její prodeje mezi lednem a květnem klesly meziročně o 12 procent. A nebýt čínských nárůstů, bylo by výsledné číslo ještě horší.

Pro letošek tak Audi neočekává více než 900 tisíc prodaných aut (za leden až květen prodalo 375 000 vozů) a jedenapůmilionový prodejní cíl tak odložilo o rok, možná o dva. A také možná o tři.

V dnešní době zřejmě žádná automobilka netuší, co bude za pár měsíců, natož pak za několik let, a tak plánovat padesátiprocentní nárůst prodejů je opravdu sebevědomé...

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek