Audi představuje palubní desku nové generace

Německá automobilka Audi odhalila na výstavě NVision ve městě San Jose palubní desku nové generace, na které vývoji se ve značné míře podílela americká společnost Futuremark. Nová palubní deska je po tvarové stránce velmi podobná s tou současnou, ovšem najdeme zde jeden velký rozdíl. Na středovém panelu totiž nenajdeme žádná tlačítka ani jiné ovládací prvky, veškeré prvky se totiž dají ovládat prostřednictvím dotekové obrazovky.

Nový systém byl vyvinut tak, aby řidiči nabídl všechno, co potřebuje, nechybí proto pokročilý navigační systém, který podporuje detailní zobrazování trasy apod. V kokpitu nalezneme hned dvě obrazovky, první je místo standardních „budíků“ a ta druhá větší poslouží pro zobrazování prvků středového panelu, nebo navigace. Řidič si ovšem může režim obou obrazovek kdykoliv přepnout, takže pokud právě nepotřebuje navigaci, na obrazovce se zobrazuje aktuální rychlost, informace o naladěné radiostanici, nebo dopravní informace. Na větší obrazovce by přitom neměla chybět možnost prohlédnout si své e-maily nebo surfovat na internetu.

Samotní tvůrci potvrdili, že nový systém ještě čeká mnoho testů, až kým se podaří vychytat všechny jeho mouchy, takže vývoj ještě potrvá nějakých pár měsíců. Automobilka nyní pracuje i na nové verzi systému MMI (MultiMedia Interface), který bude speciálně upravený pro palubní desky tohoto typu, v nichž automobilka vidí svou budoucnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Palubní deska brzké budoucnosti
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků