Audi představuje palubní desku nové generace

Německá automobilka Audi odhalila na výstavě NVision ve městě San Jose palubní desku nové generace, na které vývoji se ve značné míře podílela americká společnost Futuremark. Nová palubní deska je po tvarové stránce velmi podobná s tou současnou, ovšem najdeme zde jeden velký rozdíl. Na středovém panelu totiž nenajdeme žádná tlačítka ani jiné ovládací prvky, veškeré prvky se totiž dají ovládat prostřednictvím dotekové obrazovky.

Nový systém byl vyvinut tak, aby řidiči nabídl všechno, co potřebuje, nechybí proto pokročilý navigační systém, který podporuje detailní zobrazování trasy apod. V kokpitu nalezneme hned dvě obrazovky, první je místo standardních „budíků“ a ta druhá větší poslouží pro zobrazování prvků středového panelu, nebo navigace. Řidič si ovšem může režim obou obrazovek kdykoliv přepnout, takže pokud právě nepotřebuje navigaci, na obrazovce se zobrazuje aktuální rychlost, informace o naladěné radiostanici, nebo dopravní informace. Na větší obrazovce by přitom neměla chybět možnost prohlédnout si své e-maily nebo surfovat na internetu.

Samotní tvůrci potvrdili, že nový systém ještě čeká mnoho testů, až kým se podaří vychytat všechny jeho mouchy, takže vývoj ještě potrvá nějakých pár měsíců. Automobilka nyní pracuje i na nové verzi systému MMI (MultiMedia Interface), který bude speciálně upravený pro palubní desky tohoto typu, v nichž automobilka vidí svou budoucnost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Palubní deska brzké budoucnosti
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 720 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 135 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků