Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi přichází s nejsportovnějším vozem na světě schopným automatizované jízdy. V neděli 19. října, v rámci finálového závodu DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), objede Audi RS 7 Sportback* bez řidiče závodní okruh v Hockenheimu.

Audi RS 7 piloted driving concept se přitom bude pohybovat po hockenheimském okruhu v závodním tempu. Prototyp vybavený nejnovějšími výsledky vývoje značky Audi pojede s přesností na milimetry na hranici fyzikálních zákonů a jeho rychlost bude plně srovnatelná s vozem řízeným profesionálním závodním jezdcem.

Podle dosavadních testů lze očekávat čas na kolo jen mírně nad hranicí dvou minut. Prototyp dosáhne na této závodní trati rychlosti až 240 km/h. Audi RS 7 piloted driving concept demonstruje velký potenciál automatizované jízdy, na jejímž vývoji pro budoucí použití značka Audi intenzivně pracuje.

Jízda nejsportovnějšího vozu na světě schopného automatizované jízdy bude přenášena 19. října od 12:45 h živě a exkluzivně online na Audi MediaTV.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků