Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi přichází s nejsportovnějším vozem na světě schopným automatizované jízdy. V neděli 19. října, v rámci finálového závodu DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), objede Audi RS 7 Sportback* bez řidiče závodní okruh v Hockenheimu.

Audi RS 7 piloted driving concept se přitom bude pohybovat po hockenheimském okruhu v závodním tempu. Prototyp vybavený nejnovějšími výsledky vývoje značky Audi pojede s přesností na milimetry na hranici fyzikálních zákonů a jeho rychlost bude plně srovnatelná s vozem řízeným profesionálním závodním jezdcem.

Podle dosavadních testů lze očekávat čas na kolo jen mírně nad hranicí dvou minut. Prototyp dosáhne na této závodní trati rychlosti až 240 km/h. Audi RS 7 piloted driving concept demonstruje velký potenciál automatizované jízdy, na jejímž vývoji pro budoucí použití značka Audi intenzivně pracuje.

Jízda nejsportovnějšího vozu na světě schopného automatizované jízdy bude přenášena 19. října od 12:45 h živě a exkluzivně online na Audi MediaTV.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků