Audi představuje nejsportovnější vůz na světě s automatizovaným řízením

Audi přichází s nejsportovnějším vozem na světě schopným automatizované jízdy. V neděli 19. října, v rámci finálového závodu DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), objede Audi RS 7 Sportback* bez řidiče závodní okruh v Hockenheimu.

Audi RS 7 piloted driving concept se přitom bude pohybovat po hockenheimském okruhu v závodním tempu. Prototyp vybavený nejnovějšími výsledky vývoje značky Audi pojede s přesností na milimetry na hranici fyzikálních zákonů a jeho rychlost bude plně srovnatelná s vozem řízeným profesionálním závodním jezdcem.

Podle dosavadních testů lze očekávat čas na kolo jen mírně nad hranicí dvou minut. Prototyp dosáhne na této závodní trati rychlosti až 240 km/h. Audi RS 7 piloted driving concept demonstruje velký potenciál automatizované jízdy, na jejímž vývoji pro budoucí použití značka Audi intenzivně pracuje.

Jízda nejsportovnějšího vozu na světě schopného automatizované jízdy bude přenášena 19. října od 12:45 h živě a exkluzivně online na Audi MediaTV.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek