Audi představilo interiér nové generace modelu TT. Středový displej zmizí

Na veletrhu CES byl představen interiér nové generace modelu Audi TT. Tohle auto jako první Audi podle všeho přijde s nově pojatým interiérem, kde se všechno bude „točit“ kolem TFT displeje použitého namísto přístrojového štítu. Za přítomnosti vytříbené grafiky bude na tomto místě možné zobrazit úplně všechno, takže tím pádem není potřeba středový displej a díky tomuto faktu může být středový panel maximálně minimalizován.

Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Palivo | Kupé | Kabriolety | Premiéry | Audi | Design

Audi TT RS Plus: více síly, více dojmu, stejná rychlost

Displej dostal velikost 12,3 palce a řidič může vybírat ze dvou základních režimů. Prvním je klasika simulující tachometr a otáčkoměr, druhý režim oba přístroje zmenší a na zbylém prostoru lze zobrazit údaje z multimediálního systému nebo třeba navigaci.

Zajímavosti | Technika | Ostatní značky

Valeo na CES: Autonomní parkování a ovládání pohledem

Podle Audi bude nový systém MMI podobný tomu, co známe z chytrých telefonů a bude velmi jednoduchý. Na všechny hlavní funkce údajně postačí několik málo kliknutí. Ovladače pro MMI najdeme klasicky mezi sedadly, případně bude možné využít ovladače na volantu.

Co se týká dalších částí interiéru, za zmínku stojí například výdechy klimatizace s integrovanými ovladači a displejem. Audi zdůrazňuje také sportovní sedadla a celkově velmi nízký posaz. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků