Audi představí v roce 2015 elektromobil založený na VW e-up!

Na podzimním autosalonu ve Frankfurtu představí Volkswagen další z celé řady variant modelu up!. Tentokrát půjde o čistě elektrické provedení osazené elektromotorem s maximálním výkonem 82 koní, akcelerací z nuly na stovku za 14 sekund a dojezdem 150 km. Právě tato verze by měla v budoucnu posloužit jako základ pro novinku značky Audi, která se má postavit připravovanému BMW i3.

Elektromobily | Volkswagen | Premiéry

Volkswagen e-up! nabídne dojezd 150 km. Představí se ve Frankfurtu

Protože jde o Audi, bude samozřejmě základní up! řádně vylepšen. Kromě jiného designu se očekává výrazně luxusnější interiér a především lepší technika. Podle předběžných informací totiž tento přepracovaný up! se znakem Audi zvládne dojezd až 200 kilometrů a nabídne maximální výkon 116 koní, nejvyšší rychlost 150 km/h a zrychlení z nuly na 100 km/h za 9,3 s.

Audi | Hybridy

Audi A1 e-tron: nakonec je z něj hybrid

Na trhu by se elektrické Audi mělo objevit v roce 2015. Aktuální informace hovoří také o pořizovací ceně. Ta by neměla překročit 800 000 Kč. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků