som zvedavý, koľko chalupárov si A4 allroad kúpi :-D
Uvidíme. Jestliže si nekonkuruje A6 Allroad a Q7, nemusely bi si konkurovat ani verze A4Allroad a Q5.
sorry, to bi je překlep. By.
tu opravu ste nemusely
A este sa verejnosti ukaze live A5 Cabrio...
Docela mě pobavila formulace: "od A4 Allroad si nějaké převratné změny neslibujeme... počítáme s vyšší (nastavitelnou) světlou výškou". Pokud bude mít A4 vzduchový podvozek tak je to v téhle třídě podle mého názoru hodně převratná změna.
Vzduchovy podvozek v tehle tride melo uz kdysi davno Subaru Legacy 1 a 2. generace.Vzduchovy podvozek je fajn vec, ale problemy nastanou, kdyz se neco rozbije. Potom zacne vir v penezence...
Souhlas, někteří majitelé Land Roveru by mohli vyprávět. Jinak osobní zkušenost se vzduchovým podvozkem nemám, ale i když je funkční tak asi nemá jen výhody (myslím na silnici, v terénu jsou výhody zřejmé). BMW jako specialista na jízdní vlastnosti ho pokud vím u žádného modelu nepoužívá, což o něčem svědčí...
Nesvědčí to o ničem. BMW není pupek světa, který by hýbal vším, co se ve vývoji aut děje. Nedělá turbobenzíny, nedělá dvouspojkové převodovky, nedělá klasické 4x4, ale "jen" lamelový přenos, nedělá vzduchové pérování a nedělá hafo jiných věcí, které ostatní dělají. Taky se račte podívat na historii vývoje akcií BMW za poslední rok. Je to velká bída.A teď k A4 allroad: vzduchové pérování má audi v nabídce cca 10 let, všechny allroady minulé generace ani jiné neměly, na vzduchu byly a jsou i další modely., od A6 přes Q7 po A8. A vzduch rozhodně není žádným bolestivým místem audi.
Netvrdím, že BMW je pupek světa, ale jízdní vlastnosti většiny modelů BMW jsou určitě lepší než Audi nebo Mercedesu, takže z hlediska ladění podvozku BMW beru hodně vážně. BMW řady 7 jezdí bez vzduchu mezi kužely lépe než A8 se vzduchem, při extrémním zatížení levá-pravá pneumatický podvozek podle testmanů nestíhá dostatečně rychle příslušnou stranu dohušťovat... Tož tak.
tak to bude moj horuci favorit. Velkost tak akurat, full-time 4x4, kombi, celkom dobre jazdne vlastnosti (posunutie motoru za prednu napravu), dvojspojkovy automat, vyborne turbo-benziny i turbo-diesle, fantasticky interier. Dufam, ze to nepokazia obycajnym podvozkom, na nasich cestach, v nasich mestach a v nasich dedinach sa moznost zvysit svetlu vysku urcite zide.
a dají tam výškově nastavitelný podvozek a rozumnou cenu, tak do toho jdu taky:-) Jenom prosím ne pohotovostní hmotnost 1800kg, to je pak nanicB-] Našel někdo fotky? Nemyslím fotomontáže, těch sem pár už viděl
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.