Audi představí očekávanou A4 Allroad již v Ženevě

12 komentářů

w
30. ledna • 16:29

som zvedavý, koľko chalupárov si A4 allroad kúpi :-D

Jogurt
31. ledna • 20:38

Uvidíme. Jestliže si nekonkuruje A6 Allroad a Q7, nemusely bi si konkurovat ani verze A4Allroad a Q5.

Jogurt
31. ledna • 20:39

sorry, to bi je překlep. By.

tvaroh
2. února • 21:30

tu opravu ste nemusely

Cjoctavian
30. ledna • 13:48

A este sa verejnosti ukaze live A5 Cabrio...

simson
30. ledna • 8:42

Docela mě pobavila formulace: "od A4 Allroad si nějaké převratné změny neslibujeme... počítáme s vyšší (nastavitelnou) světlou výškou". Pokud bude mít A4 vzduchový podvozek tak je to v téhle třídě podle mého názoru hodně převratná změna.

nzg
30. ledna • 15:35

Vzduchovy podvozek v tehle tride melo uz kdysi davno Subaru Legacy 1 a 2. generace.Vzduchovy podvozek je fajn vec, ale problemy nastanou, kdyz se neco rozbije. Potom zacne vir v penezence...

simson
31. ledna • 12:47

Souhlas, někteří majitelé Land Roveru by mohli vyprávět.
Jinak osobní zkušenost se vzduchovým podvozkem nemám, ale i když je funkční tak asi nemá jen výhody (myslím na silnici, v terénu jsou výhody zřejmé). BMW jako specialista na jízdní vlastnosti ho pokud vím u žádného modelu nepoužívá, což o něčem svědčí...

Jogurt
31. ledna • 20:36

Nesvědčí to o ničem. BMW není pupek světa, který by hýbal vším, co se ve vývoji aut děje. Nedělá turbobenzíny, nedělá dvouspojkové převodovky, nedělá klasické 4x4, ale "jen" lamelový přenos, nedělá vzduchové pérování a nedělá hafo jiných věcí, které ostatní dělají. Taky se račte podívat na historii vývoje akcií BMW za poslední rok. Je to velká bída.A teď k A4 allroad: vzduchové pérování má audi v nabídce cca 10 let, všechny allroady minulé generace ani jiné neměly, na vzduchu byly a jsou i další modely., od A6 přes Q7 po A8. A vzduch rozhodně není žádným bolestivým místem audi.

simson
1. února • 13:01

Netvrdím, že BMW je pupek světa, ale jízdní vlastnosti většiny modelů BMW jsou určitě lepší než Audi nebo Mercedesu, takže z hlediska ladění podvozku BMW beru hodně vážně. BMW řady 7 jezdí bez vzduchu mezi kužely lépe než A8 se vzduchem, při extrémním zatížení levá-pravá pneumatický podvozek podle testmanů nestíhá dostatečně rychle příslušnou stranu dohušťovat... Tož tak.

Duri17
30. ledna • 0:48

tak to bude moj horuci favorit. Velkost tak akurat, full-time 4x4, kombi, celkom dobre jazdne vlastnosti (posunutie motoru za prednu napravu), dvojspojkovy automat, vyborne turbo-benziny i turbo-diesle, fantasticky interier. Dufam, ze to nepokazia obycajnym podvozkom, na nasich cestach, v nasich mestach a v nasich dedinach sa moznost zvysit svetlu vysku urcite zide.

richie
30. ledna • 9:17

a dají tam výškově nastavitelný podvozek a rozumnou cenu, tak do toho jdu taky:-) Jenom prosím ne pohotovostní hmotnost 1800kg, to je pak nanicB-] Našel někdo fotky? Nemyslím fotomontáže, těch sem pár už viděl

Doporučujeme

Články odjinud