Audi představí očekávanou A4 Allroad již v Ženevě

Zdá se, že německá Audi bude mít na letošním autosalonu v Ženevě co ukázat. Nejprve se totiž objevila informace, že v jejich expozici najdeme nejvýkonnější Audi TT všech dob s přívlastkem RS, kterou bude pohánět 2,5 litrový přeplňovaný pětiválec s výkonem přibližně 250 kW/340 koní. To však není všechno, další avizovanou novinkou je totiž „odolnější“ A4 s přívlastkem Allroad, o jejímž vývoji se ví už něco přes rok.

Na druhé straně, od A4 Allroad si nějaké převratné změny neslibujeme, očekávat můžeme, že bude laděna podobně jako její větší sestra s označením A6, takže počítáme s vyšší (nastavitelnou) světlou výškou, odolnými bočními plasty a většími koly. Novinka samozřejmě bude vycházet z karosářské verze Avant, čímž se z něj stává vhodný vůz pro „chalupáře“, jímž jediný dosavadní zástupce modelů Allroad mohl připadat zbytečně velký a předražený.
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek