Šwarcenégr už má na sračkomety jasnej názor :-Dhttps://www.facebook.com/attn/videos/1177757868926... ...
Moje řeč, bodejť, já bych jim s tím pomoh. Už si žádný ty jejich sračkomety nekupujte, dojezděte to co máte a pak rovnou přejděte na elektrokáry ;-):-PČím víc lidí to udělá tím rychlejší ten přechod bude. Už nemá smysl krmit tu třihrnkovou agonii. Je tu pohřeb spalováků. Jedině ty co jezděj dlouhý štreky a nemač čas se babrat s dlouhým nabíjením se budou muset ještě nějakou dobu spoléhat na spalováky.Nadšenci si pro potěchu oka a ucha koupěj do garáže nějakou tu brumlající V8 na víkendovej krůzing a bude ;-)
tak to je pozitivní zpráva po dlouhé době. opravdu není potřeba stále měnit modely jak u blbých na půdě, kdy si nové auto kupuješ už vlastně za rok staré. je to jen závod šílenců, kdy se mění a faceliftuje jen proto, aby se to dalo oznámit
Problémom sú podľa mňa aj výrobné kapacity. Každý nový model samozrejme znamená zvýšenie celkového predaja, a súčasné fabriky majú svoje limity. Nielen výroba, ale aj lisovne či lakovne. A keď chce koncern VW čoskoro predávať milión elektromobilov ročne, tak musí investície koncentrovať na vybudovanie nových závodov. Predpokladám totiž, že autá so spaľovacím motorom a čisté elektromobily postavené na špeciálnej platforme pre ne sa nebudú dať vyrábať na rovnakých linkách.
Porsche převzalo taktovku v koncernu a dělá vše pro to, aby na tom vydělalo. Všechno co je pro porsche výhodné se přesune do Porsche a dluhy a problémy se nechají na ostatních. Zatímco Porsche je v držení rodiny a rozhodovací pravomoci mají ve svých rukách v koncernu rozhoduje nesourodý konglomerátm bavorsko, odboráři .......
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.