Audi posouvá příchod nových modelů. Další dopad Dieselgate?

5 komentářů

Kuk Vykuk
3. listopadu • 14:52

Šwarcenégr už má na sračkomety jasnej názor :-D
https://www.facebook.com/attn/videos/1177757868926... ...

Kuk Vykuk
3. listopadu • 14:05

Moje řeč, bodejť, já bych jim s tím pomoh. Už si žádný ty jejich sračkomety nekupujte, dojezděte to co máte a pak rovnou přejděte na elektrokáry ;-):-P
Čím víc lidí to udělá tím rychlejší ten přechod bude. Už nemá smysl krmit tu třihrnkovou agonii. Je tu pohřeb spalováků. Jedině ty co jezděj dlouhý štreky a nemač čas se babrat s dlouhým nabíjením se budou muset ještě nějakou dobu spoléhat na spalováky.
Nadšenci si pro potěchu oka a ucha koupěj do garáže nějakou tu brumlající V8 na víkendovej krůzing a bude
;-)

pozor
2. listopadu • 16:40

tak to je pozitivní zpráva po dlouhé době. opravdu není potřeba stále měnit modely jak u blbých na půdě, kdy si nové auto kupuješ už vlastně za rok staré. je to jen závod šílenců, kdy se mění a faceliftuje jen proto, aby se to dalo oznámit

josephko
2. listopadu • 16:36

Problémom sú podľa mňa aj výrobné kapacity. Každý nový model samozrejme znamená zvýšenie celkového predaja, a súčasné fabriky majú svoje limity. Nielen výroba, ale aj lisovne či lakovne. A keď chce koncern VW čoskoro predávať milión elektromobilov ročne, tak musí investície koncentrovať na vybudovanie nových závodov. Predpokladám totiž, že autá so spaľovacím motorom a čisté elektromobily postavené na špeciálnej platforme pre ne sa nebudú dať vyrábať na rovnakých linkách.

Zelí
2. listopadu • 15:46

Porsche převzalo taktovku v koncernu a dělá vše pro to, aby na tom vydělalo. Všechno co je pro porsche výhodné se přesune do Porsche a dluhy a problémy se nechají na ostatních. Zatímco Porsche je v držení rodiny a rozhodovací pravomoci mají ve svých rukách v koncernu rozhoduje nesourodý konglomerátm bavorsko, odboráři .......

Doporučujeme

Články odjinud