Audi posílilo další model. Ve Frankfurtu se představí SQ5 Plus

Není to tak dlouho, co Audi oficiálně oznámilo příchod posílené verze modelu S8, která dostala označení Plus a která se ukáže ve Frankfurtu. Dnes byl odhalen další posílený model, tentokrát ale s dieselem pod kapotou. Jmenuje se SQ5 Plus.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Sedany | Premiéry | Audi

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Stejně jako u S8 také zde symbolizuje označení Plus především vyšší výkon. Dvakrát přeplňovaný dieselový šestiválec dostal navíc 20 kW (27 k) a 50 Nm, takže celkově nabízí poctivých 250 kW (340 k) a 700 Nm. Stovku má zdolat podle oficiálních údajů za 5,1 s a maximální rychlost zůstává omezena na 250 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,6 l/100 km.

Testy | SUV | Video | Audi

Test Audi SQ5: Bezkonkurenční

Jenže to není z podstatných novinek vše. SQ5 Plus totiž ještě navíc dostane kromě vyššího výkonu zadní aktivní diferenciál, což zatím žádná Q5 nikdy neměla. Dá se očekávat, že hlavně díky této změně bude jezdit SQ5 více než zajímavě. Designové novinky pak zahrnují klasické drobnosti typu disků o velikosti 21 palců nebo černých detailů na karoserii.

Audi SQ5 Plus se začne prodávat v říjnu letošního roku. Německá cena má hodnotu 67 700 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků