Audi, Porsche a Volkswagen s motorem 3.0 TFSI musí do servisu

Svolávací akce dopadla i na benzínový šestiválec s přeplňováním kompresorem 3.0 TFSI, který pohání několik modelů napříč celým koncernem VW včetně hybridů. Volkswagen zjistil, že únik paliva v motorovém prostoru, který se vyskytl u několika aut, má společného jmenovatele.

Zajímavosti | Bezpečnost | Americká auta | Byznys

V USA chtějí doživotí pro manažery automobilek kvůli svolávacím akcím

Tím je palivové vedení, respektive spoje a těsnění mezi vedením paliva a systémem vstřikování. Volkswagen začal vyšetřovat možné úniky paliva už v roce 2013, ale teprve teď se rozhodl vyhlásit svolávací akci. Ta se bude týkat více než 27 000 aut.

Servisy Volkswagenu, Audi a Porsche budou měnit palivové vedení spolu s těsněním. V případě Volkswagenu se to týká Touaregu Hybrid, u Porsche Panamery a Cayennu Hybrid a u Audi modelů A6, A7, S4, S5 a Q7. Jedná se o akci preventivní. K nepatrnému úniku paliva dochází pouze u některých aut a za určitých situací, automobilka nemá hlášené požáry.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků