Audi poprvé prolomilo hranici 1 mil. prodaných vozů

19 komentářů

Moik
9. ledna • 9:30

I když považuju Audi za automobilku postavenou na marketingu a vždycky když mám schůzku s někým, kdo má šestku nebo víc vím, že tady musím moooc pěkně hovořit a kápne z toho víc peněz za stejnou práci, myslím, že Audi má šanci na přežití vyšší jak ostatní prémiovky... Hlavně proto, že si může dovolit mít mraky modelů, protože Audi byla je a bude tuctovka, jen prostě drahá... naproti tomu Medvěd nebo Bavorák mít bylo něco víc - takových moc nebylo - těm navyšování modelových řad a počtu prodaných kusů láme vaz - IMHO.

mám AUDI
11. ledna • 11:38

Kdyby jsi jednou jedinkrát navštívil fabriku v audi, četl smlouvy s dodavateli dílů, a podíval se na reklamace, už by jsi tak trapně nekecal. Nejen, že audi má oproti BMW a Mercedesu nadčasový design, ale jsou to naprosto spolehlivá auta. A dokonce mají mnohem levnější náhradní díly. než tebou zmíněné BMW. Nechci tady vyvolávat flame co je lepší, ale už jsem měl hodně aut a AUDI je sázka na jistotu, a krásnou.

Zelí
9. ledna • 10:16

No nevím, ale podle počtu vyrobených aut jsou bmw a mercedes daleko větší tuctovky než audi. BMW a mercedes vyrábí zcela určitě víc než jeden milión aut.

llll
9. ledna • 13:23

Nemyslel jistě do počtu, ale ohledně techniky, kdy je AUDI převlečené VW

Moik
9. ledna • 14:03

Jo tuctovka opravdu tou technikou a ne počtem prodaných ks....Audi je moc pěkně udělanej VW (nebo je VW ze starších dílů Audi) a může si dovolit dělat tolik aut, přeci tak v roce 1990, kdo mě MB, to byl "Bůh" a strejda v D si ho kupoval s tím, že je to jeho poslední auto, protože víc jak 1 000 000 on za život už neujde :-) Ale dnes??????Audi jede a MB se snížil pomalinku na jeho úroveň a BMW jen odhaduju, že taky...

Zelí
9. ledna • 13:29

V koncernu je to asi obráceně. Dochází ke sdílení dílů shora dolů. Takže nakonec i škoda se dostane ke starší technice z audi. Obráceně to nefunguje. Jinak Lambo taky patří do koncernu VW a taky RR a jiné značky. Dnes v podstatě i Porsche.

Jig
10. ledna • 22:40

1) RR nepatří do koncernu VW, ale koupilo jej BMW ... si to pleteš s Bentley
2) nevím zda se dá říct, že Porsche patří do koncernu VW. Vzhledem k majetkové struktuře je to snad spíš naopak, koncern VW patří pod Porsche

Simon
9. ledna • 5:58

ať je krize nebo ne... :-/

huh
10. ledna • 10:50

Ked sa snazis a nie si uplny vol tak si na to auto zarobis. Ak nemas vysoku skolu, rob si ju pocas prace. Mam kamarata ktory studuje na dvoch skolach a este ma aj brigadu a je iste ze s takou snahou z neho raz nieco bude.

ABC
10. ledna • 23:32

vysokou. muhehe :-D

rs
9. ledna • 10:36

tak sis mel nakrast taky misto toho neuzitecnyho tlachani na netu...a jezdil bys audinou

petr
9. ledna • 7:53

Kdo nekrade není čech, hop, hop, hop ! :-D

Zelí
9. ledna • 8:10

OK. Mají trvalý summit v Praze.

Mrak
9. ledna • 7:41

Kvílení socek takhle poránu, to je rajská hudba pro moje buržoustký ouško. B-]

Sysoj
9. ledna • 10:47

Moje řeč, Mraku B-]
Ať klidně mají ty své duševní průjmy, proletáři :-D
Audi mám, BMW taky. Jsou nové a spíš z vrchu jejich spektra pro většinu proletářů snobské nabídky. Není v tom moc rozdíl, co se exkluzivity týče, spíš každá značka oslovuje jinak zaměřené snoby, jako jsem já, ale já jsem snob schizofrenní, takže beru oboji. Jen na MB nejsem dost starý a Maserati nemá ten servis na každém rohu, který němci mají a dobrý. :-)

DaewooMaster
10. ledna • 12:11

...a tím chceš světu sdělit, že bez servisu na každém rohu nejsou ta německá nadauta provozovatelná? :-D ;-)

Simon
9. ledna • 6:02

A kdo nejčastěji jezdí v nových Audi ? Tuneláři, zbohatlíci, mafie, pochybní podnikatelé, luxusní děvky, dále celebrity, politici...

Menthos
9. ledna • 7:26

To jsou kecy, každý kdyby chtěl si na nové auto může vydělat ;-)

boo
9. ledna • 19:37

i kdyby chtel, tak kazdy ne :-)

Doporučujeme

Články odjinud