Audi otvírá jeden z největších terminálů ve střední a východní Evropě

Auto Jarov Kunratice je novým prodejním a servisním místem pro české zákazníky značky Audi, které se může pochlubit mnoha superlativy a inovacemi. V jednom z největších terminálů Audi ve střední a východní Evropě bude vystaveno 24 vozů. Novinkou je také prodejní koncept Audi Sport pro zájemce o vysokovýkonné sportovní vozy Audi RS a Audi R8. Progresivní koncepci dokládá rovněž kompletní servisní vybavení pro elektrickou mobilitu.

„Dealerská síť Audi v České republice se dočkala po sedmi letech významného rozšíření. Největší autosalon s největším počtem prezentovaných vozidel značky Audi v ČR naleznou naši zákazníci od dnešního dne u našeho obchodního partnera Auto Jarov v Kunraticích. Kunratický terminál Audi zaujme nejen svou velikostí, ale i exkluzivitou, protože jako první v České republice přichází s prodejním konceptem Audi Sport, v němž se odráží úzký vztah značky Audi k motoristickému sportu,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika, a dodává: „Věřím, že se nový terminál Audi Auto Jarov Kunratice stane pro naše zákazníky místem, kam se budou rádi vracet.“

Nové dealerství Auto Jarov Kunratice je prvním autosalonem značky Audi v České republice s prezentací vozidel na dvou vnitřních podlažích a kryté střešní ploše. Celkem je vystaveno 24 unikátních vozů Audi. V suterénu objektu je umístěno parkoviště, z něhož je terminál Audi propojen tunelem se sousedním autosalonem značky Volkswagen.

Architektonicky progresivní stavba vyjadřuje hodnoty značky Audi a na zákazníky v ní čeká příjemné prostředí k výběru nového vozu Audi nebo využití rozsáhlých poprodejních služeb od servisu a údržby až po prodej na míru střiženého příslušenství. Celý komplex je jedním z největších dealerství značek Audi a Volkswagen ve střední a východní Evropě.

Hlavní cílovou skupinou kunratického terminálu Audi jsou soukromí zákazníci, a tomu odpovídá poprvé v České republice realizovaná nejnovější koncepce mobiliáře a vybavení interiéru, logistické řešení a inovativní servis, který je kompletně vybaven pro elektrickou mobilitu. Auto Jarov Kunratice přispívá také ke zvyšování zaměstnanosti, protože otevřením showroomu Audi vzniklo 50 nových pracovních míst.

Zákazníkům značky Audi s vášní pro motoristický sport a vysokovýkonné sportovní vozy je v rámci kunratického terminálu Audi vyhrazen exkluzivní Audi Sport Center, který je první realizací inovativního prodejního konceptu Audi Sport v České republice. V této sekci jsou prezentovány vrcholné modely Audi RS a Audi R8, s nimiž se mohou zájemci důkladně seznámit i během předváděcích jízd. K dispozici jsou odborně školení prodejci a samozřejmostí je také exkluzivní servis vysokovýkonných vozů Audi, včetně vlajkové lodi Audi R8.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků