Audi oslavuje triumf na Nürburgringu speciální edicí R8 V10

Závod 24h Nürburgring se po právu řadí mezi nejnáročnější vytrvalostní okruhové závody na světě. V Audi si tak jen těžko mohli představit lepší vstup s novým závodím autem než ten, jaký se jim podařil - totiž vybojovat první i druhé místo.

Úspěchy závodní verze teď automobilka oslavuje speciální edicí Audi R8 Coupé V10 Plus, která vznikne v pouhých 24 exemplářích. Všechny se vyznačují šedým lakem Suzuka, kombinovaným s černou Mythos a červenou Misano. Z karbonu jsou pak vyvedeny kryty zrcátek, zadní křídlo, difuzor nebo kryt motoru. Na bočních panelech „sideblade“ nechybí nápis R8 24h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základem se stala verze Plus, která se pyšní výkonem 449 kW (610 k)

Technika ovšem zůstává zcela beze změny - o pohon se stará atmosféricky plněný desetiválec o objemu 5,2 litru ve verzi Plus, což znamená výkon 449 kW (610 koní), a to stačí ke sprintu z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximální rychlosti 330 km/h.

Srovnávací testy | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Audi | Kabriolety | První svezení | Jaguar

Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD



Ve standardní výbavě auta najdeme dynamické řízení, adaptivní tlumiče a laserové světlomety. Přestože nás Audi nenechalo nahlédnout do interiéru, neměly by v něm chybět podsvícené prahové lišty označující speciální edici, karbonové doplňky a speciální plaketa.

Poprvé se limitovaná edice Audi R8 neukáže nikde jinde, než na 24h Nürburgring (26. - 29. května), s objednávkou už ale můžete zamířit ke svému dealerovi. Připravte si 229 tisíc euro, tedy přibližně 6,2 milionu korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků