Audi oslavuje triumf na Nürburgringu speciální edicí R8 V10

Závod 24h Nürburgring se po právu řadí mezi nejnáročnější vytrvalostní okruhové závody na světě. V Audi si tak jen těžko mohli představit lepší vstup s novým závodím autem než ten, jaký se jim podařil - totiž vybojovat první i druhé místo.

Úspěchy závodní verze teď automobilka oslavuje speciální edicí Audi R8 Coupé V10 Plus, která vznikne v pouhých 24 exemplářích. Všechny se vyznačují šedým lakem Suzuka, kombinovaným s černou Mythos a červenou Misano. Z karbonu jsou pak vyvedeny kryty zrcátek, zadní křídlo, difuzor nebo kryt motoru. Na bočních panelech „sideblade“ nechybí nápis R8 24h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základem se stala verze Plus, která se pyšní výkonem 449 kW (610 k)

Technika ovšem zůstává zcela beze změny - o pohon se stará atmosféricky plněný desetiválec o objemu 5,2 litru ve verzi Plus, což znamená výkon 449 kW (610 koní), a to stačí ke sprintu z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximální rychlosti 330 km/h.

Sportovní auta | Srovnávací testy | Fascinace | Kupé | Kabriolety | Audi | První svezení | Jaguar

Připravujeme srovnávací test Audi R8 V10 Plus vs. Jagaur F-Type R AWD



Ve standardní výbavě auta najdeme dynamické řízení, adaptivní tlumiče a laserové světlomety. Přestože nás Audi nenechalo nahlédnout do interiéru, neměly by v něm chybět podsvícené prahové lišty označující speciální edici, karbonové doplňky a speciální plaketa.

Poprvé se limitovaná edice Audi R8 neukáže nikde jinde, než na 24h Nürburgring (26. - 29. května), s objednávkou už ale můžete zamířit ke svému dealerovi. Připravte si 229 tisíc euro, tedy přibližně 6,2 milionu korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 6 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků