Audi oslaví sto let novým balíčkem výbavy

Ingolstadtská automobilka Audi si svých sto let připomene letos zřejmě hned několikrát, přičemž tentokrát chce oslovit větší skupinu potencionálních zákazníků, jimž nabídne speciální výbavu s charakteristickými a znaky za relativně výhodnou cenu.

Balíček výbavy „100 let Audi” bude dostupný pro všechny v současnosti nabízené modely s výjimkou supersportu R8. Celá výbava je přitom pomyslně rozdělena na část stylovou a část inovativní. Ta první v sobě zahrnuje sportovní tříramenný kožený volant a sadu litých disků, inovativní část pak přináší xenonové světlomety s integrovaným blokem LED světel a funkcí automatického tlumení dálkových světel.
Za výhodnější cenu je možné doplnit si zde sportovní sedadla, perleťový lak nebo střešní okno. Zajímavostí a svým způsobem jediným, co nám Audi v této souvislosti ukázala, je hliníkový práh s profilem sportovního modelu Type C. Oba pakety se již brzy objeví i u našich prodejců.
Klepněte pro větší obrázek 
Ozdobný práh edice 100 let Audi
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků