Audi oficiálně oznámilo přípravu modelu Q1. Na trh přijde v roce 2016

O nejmenším zástupci rodiny Q automobilky Audi se hovoří už celkem dlouho, nicméně až dnes bylo oficiálně potvrzeno, že je skutečně tento model na pořadu dne. Novinka se bude vyrábět od roku 2016, produkce bude umístěna ve fabrice v Ingolstadtu. Jméno je jasné. Coby základ pro vstup mezi modely Q dostane označení Q1.

SUV | Sportovní auta | Autosalony | Příslušenství | Ženeva 2013 | Premiéry | Audi | Design

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Důvody, proč se vedení Audi rozhodlo k tomuto kroku, jsou jednoduché (za vším hledej peníze...). Německá automobilka chce do roku 2020 rozšířit svou nabídku ze současných 49 modelů minimálně na šedesát. Nejmenší Q tak zdaleka nebude jedinou novinkou, se kterou se v budoucnu setkáme.

V současnosti Audi nabízí svým zákazníkům Q3, RS Q3, Q5, SQ5 a už celkem přesluhující Q7. Tento rok se nejlépe dařilo Q5. Do konce října sjelo z výrobních pásů bezmála 200 000 kusů, což je o sedmnáct procent lepší výsledek než v roce 2012.

Tajné | SUV | Audi

U modelu Q3 to nekončí. Audi má v plánu ještě menší Q1

Podle neoficiálních zpráv, se kterými jsme vás obeznámili dříve, bude Q1 modelem postaveným na základech VW Polo. Délka by neměla přesáhnout 3,8 m, plánuje se i hybridní verze a naopak se nepočítá se čtyřkolkou.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Audi

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků