Audi nabízí A4 s nulovým leasingem

Prodeje většiny automobilek dále klesají, a tak se firmy předhánějí v lákavých nabídkách ještě intenzivněji, než tomu bylo dosud. Motoristé, kteří uvažují o koupi vozu Audi A4, tak mají nyní možnost financovat vůz prostřednictvím Audi Finance od ŠkoFINu bez navýšení. Nabídka se týká vybraných skladových modelů Audi A4, A4 Avant i Audi A4 Cabriolet a platí od 9. února do 30. dubna 2009. Kromě samotného nulového úročení je nedílnou součástí nabídky též pojištění vozu u společností Kooperativa nebo Česká pojišťovna (havarijní pojištění, povinné ručení a pojištění skla) a podobně jako u každé nabídky Audi Finance navíc klient obdrží administrativně právní asistenci ŠkoFIN Asistent. Pořízení vozu touto formou je tak výhodnější než při nákupu za hotové, což je dnes více méně výjimečným jevem.

Finanční leasing je určen pro fyzické nepodnikající osoby, úvěr pak pro podnikající či právnické osoby. Délka financování je volitelná od 12 do 48 měsíců v závislosti na typu financování, splátku předem lze zvolit v rozmezí od 30 do 70 % pořizovací ceny vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Audi A4
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků