Audi nabídne pro TT Roadster motor 1,8 TFSI

U Audi zřejmě pochopili, že auta jako je TT Roadster si většinou kupují lidé spíše kvůli vzhledu a silný motor není při výběru až natolik podstatnou položkou. I to byl jeden z důvodů, proč do nabídky zařadit menší 1,8 litrový přeplňovaný čtyřválec, který však určitě nemůžeme označit za nevýkonný.

Novinka, s níž se tento model začne prodávat přibližně od května, disponuje slušným výkonem 117 kW/160 koní, který na kola standardně posílá šestistupňová manuální převodovka. Na zrychlení z nuly na stovku stačí tomuto otevřenému kupé 7,4 vteřiny a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na hodnotě 230 kmh/h. Naopak, potěšitelná je kombinovaná spotřeba, která podle údajů výrobce činí 6,9 l/100 km.
Dosazení nové pohonné jednotky je tak dalším příkladem stále rozšířenějšího downsizingu, s nímž se v současnosti snaží prorazit téměř každý větší výrobce. „Jedna-osmička“ se přitom zařadí pod svého většího sourozence, dvoulitr TFSI.
Klepněte pro větší obrázek 
Audi TT
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků