Audi má zájem o Red Bull F1. Může dodávat vlastní motory

Koncern Volkswagen koketuje s formulí 1 už dlouho. Jednou za čas se objeví nějaká spekulace ohledně vstupu VW do F1. S příchodem nové downsizingové éry s přeplňováním a hybridním pohonem je něco, co zrovna Volkswagenu hrálo do karet.

VW měl ale jiné zájmy – především rallye, vytrvalostní závody, DTM a WEC s Le Mans. Jenže partnerství kdysi dominantního týmu Red Bull F1 s Renaultem jako dodavatelem motorů se hroutí a majitel stáje zvažuje její prodej. Už několikrát se vyslovil v tom smyslu, že pokud tým nebude konkurenceschopný, z F1 odejde.

Zajímavosti | Formule 1 | Sport

Formule 1 by mohla mít volnější pravidla ohledně motorů a přes 1000 koní

Red Bull má s Volkswagenem a Audi poměrně dobře rozjetou spolupráci na poli marketingu a sponzoringu a nyní britský magazín Car přišel se zprávou, že má Audi zájem o tým Red Bull s tím, že by značka vstoupila do F1 v roce 2018.

Audi má v plánu v roce 2017 opustit DTM a šampionát WEC, kam spadá i Le Mans. Šéfem týmu Audi F1 by se měl stát bývalý šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali. Ten už nyní v Audi Motorsport působí na pozici vedoucího speciálních projektů.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 15 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků