Audi je u studentů opět nejoblíbenějším zaměstnavatelem

Podle výsledků nového průzkumu německého institutu Universum obhájila značka Audi své loňské prventví a opět byla studenty vysokých škol s technickým zaměřením (tedy těmi, kteří s firmou jakožto zaměstnavatelem nemají prakticky žádnou reálnou zkušenost, zato mají spoustu vlastních očekávání) zvolena jako nejzajímavější zaměstnavatel. Studenti ekonomie ji pak zařadili na čtvrté místo. Tohoto průzkumu se zúčastnilo celkem 19 000 studentů z německých vysokých škol a týkal se jejich budoucí kariéry.

Důvody pro tento výsledek jsou evidentní. Budoucí inženýři na nich oceňují zvláště výši příjmů, možnosti kariérního postupu a sociální jistoty. Společnost Audi talenty navíc hledá již na středních školách, a to formou různých projektů a soutěží, na školách vysokých pak studentům nabízí spolupráci při jejich práci na diplomových či dizertačních projektech. Jen letos u Audi hodlají vytvořit tři stovky nových pracovních míst ve svých vývojových odděleních.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků