Audi je u studentů opět nejoblíbenějším zaměstnavatelem

Podle výsledků nového průzkumu německého institutu Universum obhájila značka Audi své loňské prventví a opět byla studenty vysokých škol s technickým zaměřením (tedy těmi, kteří s firmou jakožto zaměstnavatelem nemají prakticky žádnou reálnou zkušenost, zato mají spoustu vlastních očekávání) zvolena jako nejzajímavější zaměstnavatel. Studenti ekonomie ji pak zařadili na čtvrté místo. Tohoto průzkumu se zúčastnilo celkem 19 000 studentů z německých vysokých škol a týkal se jejich budoucí kariéry.

Důvody pro tento výsledek jsou evidentní. Budoucí inženýři na nich oceňují zvláště výši příjmů, možnosti kariérního postupu a sociální jistoty. Společnost Audi talenty navíc hledá již na středních školách, a to formou různých projektů a soutěží, na školách vysokých pak studentům nabízí spolupráci při jejich práci na diplomových či dizertačních projektech. Jen letos u Audi hodlají vytvořit tři stovky nových pracovních míst ve svých vývojových odděleních.

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků