Když vydělím 1000 km / 50 ltr tak mi vychází spotřeba 5 ltr/100km. Kam se ztratilo těch působivých 2,2 ltr ?? :-(
ja to chapu tak, ze pokud jede ciste na naftu ujede 1000 kmh, pokud v kombinaci s tim hybridem tak za 2,2 litru...
já to chápu tak že z nás dělají blbce
tak to je zakladni fakt, o kterem ani nemluvim
A jde k tomu pripojit iphone? Ne, je to blbost tech 2,2 l/100km s V6 motorem. S 2,2 tdieslem se nedostanu pod 6l/100km a to se můžu snažit seč to jde průměr při šetrné jízdě tak 7,5, nechápu odkud ty automobilky tyhle čísla berou. Ta V6 bude tech 2,2l žrat i na neutrál :). Hybrid nehybrid.
pokud nejste schopen s 2,2 dizlem jet pod 6 litru, pak to je do znacne miry vase neschopnost, protoze kdyz se divate na vysledky ekonomy run, tak s takoymi motory tam jezdi tak za 3,5-4 litry max ;)jinak problem je EU norma mereni spotreby. kdyz si clovek vezme US normu, tak ta miva tak o 15% vyssi hodnoty a je daleko blize realite.
Economy run je od normálního provozu asi dost vzdálená, jinak by tam takové rozdíly nebylyJinak souhlas, problém je podle mě norma měření spotřeby, která nejspíše nebere v úvahu že hybridu během testu vydatně vypomáhá i elektromotor. Takže na krátkém úseku a v malých rychlostech asi ty 2 ltr/100 km skutečně naměří, ovšem stydí se říct že přitom ubylo i dost elektrické energie z akumulátorů
jen pro porovnani:- stejne misto jezdeni, stejny jizdni styl, tempo apod.uvadim model a dlouhodobe kombinace, pro porovnaniPrius I - 6,3 lRX450h - 8,4 lBMW 530d AT - 8,1 lX5 35d AT - 13,4 lOII 1,8TSI - 8,4 lMegane 1,4TCE - 7,8 lLIII 2,0dCI - 6,7 ltudiz ony ty hybridy funguji jak kdy apod. navic ten hybrid tu energii ziska z odpadu, co bys jinak "vyhodil do poplenice"
Klukům jenom nejdou počty. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.