Audi e-Tron se začíná testovat, produkce se dočká zřejmě velmi brzy

Odvážná studie supersportu na bázi Audi R8, poháněná čtyřmi elektromotory ,vyvolala po svém frankfurtském debutu očekávaný rozruch. Ani ve světě konceptů a novátorských studií totiž není běžné, aby elektromobil disponoval točivým momentem 4 500 Nm a výkonem 313 koní. Na druhé straně, hodnota točivého momentu vypadá hezky pouze „na papíře“ v praxi tomuto vozu na přeměnu celého momentu v potřebný výkon chybí dostatečné otáčky. Ani to však nemění nic na tom, že Audi oprávněně prezentuje svůj vůz jako revoluční, a zřejmě i proto jej hodlá co nejdříve vpustit i do sériové výroby.

V Ingolstadtu už totiž vytvořili první prototypy, které se následující dva roky podrobí nelehkému testování a dolaďovaní, přičemž výsledek práce vývojových studii bychom měli vidět již v průběhu roku 2012.
Audi e-tron se rozměrově má zařadit mezi R8 a TT a pokusit se oslovit i ty, kteří jsou zklamáni nedostupností dieselové R8. Toto by mohla být šance užít si skvělý sportovní vůz a zároveň nezatížit planetu...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi e-tron

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků