Audi e-tron se dočká produkce v roce 2012, moc jich ale nebude

Představitelé čtyř kruhů z Ingolstadtu minulý týden oznámili, že elektrická chlouba automobilky z letošního frankfurtského autosalonu definitivně vstoupí do výroby v roce 2012, kdy se dostane i k prvním zákazníkům. Nepůjde však o žádnou masovou výrobu, všechny modely budou vyprodukovány pouze na objednávku a celá výroba skončí vyhotovením jubilejního tisícího kusu. S cenou prozatím automobilka nepřišla, je však zřejmé, že model bude dražší než příbuzná R8, což je pochopitelné vzhledem k ceně použitých materiálů a technologii.

Připomeňme, že Audi e-Tron bude svým způsobem opravdu unikát a to nejen na poli sportovních vozidel. Model disponuje čtyřmi elektromotory (v každém kole jeden) s celkovým výkonem 230 kW. Očekávaný dojezd na plné nabití je zhruba 250 km, maximální rychlost činí 200 km/h, a hranici 100 km/h pokoří z nuly za 4,8 sekundy.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi e-Tron Concept
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků