Audi e-tron se dočká produkce v roce 2012, moc jich ale nebude

Představitelé čtyř kruhů z Ingolstadtu minulý týden oznámili, že elektrická chlouba automobilky z letošního frankfurtského autosalonu definitivně vstoupí do výroby v roce 2012, kdy se dostane i k prvním zákazníkům. Nepůjde však o žádnou masovou výrobu, všechny modely budou vyprodukovány pouze na objednávku a celá výroba skončí vyhotovením jubilejního tisícího kusu. S cenou prozatím automobilka nepřišla, je však zřejmé, že model bude dražší než příbuzná R8, což je pochopitelné vzhledem k ceně použitých materiálů a technologii.

Připomeňme, že Audi e-Tron bude svým způsobem opravdu unikát a to nejen na poli sportovních vozidel. Model disponuje čtyřmi elektromotory (v každém kole jeden) s celkovým výkonem 230 kW. Očekávaný dojezd na plné nabití je zhruba 250 km, maximální rychlost činí 200 km/h, a hranici 100 km/h pokoří z nuly za 4,8 sekundy.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi e-Tron Concept
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků