Audi e-Tron ponese název R4 a vytvoří základ i pro další variace

Stále častěji zmiňované Audi e-Tron se do hledáčku publika znovu dostalo v posledních dnech, tentokrát kvůli odhalení své druhé, civilnější verze. Ta debutovala na detroitském autosalonu a podrobněji jsme vás o ni informovali již předevčírem. Nyní máme k dispozici další informace.

Sportovní model, který z tohoto konceptu vzejde, se bude podle prodávat pod označením R4 a i když verze poháněná elektromotorem bude vyrobena pouze v limitované sérii 1 000 kusů, v nezměněné podobě budou se stejným názvem prodávány varianta poháněné některým z benzínových nebo dieselových agregátů.

Audi R4 se má zařadit mezi model TT a R8, přičemž o použité platformě automobilka stále mlčí. Podle vyjádření hlavního designéra však druhá verze už jasně naznačuje vzhled nového vozu, který bude továrny automobilky čtyř kruhů opouštět již za dva roky. Modelová řada, jejíž základní kámen bude spočívat ve verzi R4 EV (s elektrickým pohonem) bude navíc tvořena modely s přeplňovaným 2,0 a 2,5 litrovými čtyřválci.

Závěrem zmiňme, že i přes výše zmíněné automobilka s označením e-Tron nekončí a setkávat se s ním budeme u všech modelů Audi vybavených elektromotory. Použití této značky tedy bude obdobné jako označení Quattro u vozů s pohonem všech čtyř kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Druhá verze Audi e-Tron z Detroitu 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků