Audi děkuje fanouškům. Automobilka ukázala Sport quattro v pohybu

Automobilka Audi se těšila ve Frankfurtu velkému zájmu. Jedním z důvodů mohla být třeba budova, kterou tato značka nechala postavit pouze pro účely autosalonu, dalším nemalým tahákem byl samozřejmě koncept nanuk a zapomenout nesmíme ani na Sport quattro, které se nám líbilo opravdu hodně. A právě tento koncept si můžeme díky aktuálně zveřejněnému videu poprvé prohlédnout v pohybu.

SUV | Technika | Autosalony | Premiéry | Frankfurt 2013 | Design | Audi

Audi nanuk quattro je dvoudveřové SUV s dieselovým desetiválcem

Důvod, proč Audi zveřejnilo jízdní záběry modelu Sport quattro zrovna teď, je jednoduchý. Facebookový profil Audi AG překročil hranici 100 000 fanoušků a nové video má posloužit jako poděkování.

Jen pro připomenutí, koncept Sport quattro používá hybridní pohonné ústrojí s celkovými parametry 700 koní a 800 Nm, nechybí pohon všech kol a převodovka Tiptronic. Stovka je otázkou 3,7 s a maximální rychlost činí 305 km/h.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků