Audi chystá R8, která by mohla dostat naftový desetiválec

8 komentářů

Sysel
12. července • 20:30

Jo, proč ne, hlavně když zachovají atmosférické V10 a V8.

Zelí
12. července • 9:36

Motorárnu na desetiválce mají. Desetiválce vyrábí továrna na traktory ... Lamborghini. Není žádný důvod neudělat desetiválec. Nicméně k dispozici má koncern v záloze V12tdi.
Zajímavostí je to, že by vyráběl dieslové motory v úplné řadě... tříválec, čtyřválec, (pětiálec), šestiválec, osmiválec, desetiválec a dvanáctiválec. Obdivuhodné.

Dr.
12. července • 15:03

Seš nemocnej? Co je na tom obdivuhodné? BTW desetiválce (pětiválce) jsou proti dvanáctiválcům a osmiválcům podřadné, protože vyvažovací hřídele. Cenově jsou takové diesely zcela iracionální volbou a srdcem volí každý benzín, protože zvuk, reakce na pokyny řidiče a menší hmotnost zlepšující jízdní vlastnosti.

Antiautomat
14. července • 11:23

Ked stretnes niekoho s Touaregom V10TDi, nech Ta povozi, vazne, zistis ze ta obluda je jednoducho skvela. Hmotnost je samozrejme velka, ale kto bude cpat V10TDi do motokary? Do velkeho auta velky motor :-)

Zelí
13. července • 9:47

Obdivuhodné je to, jak širokou škálu motorů jsou schopni vyrábět. Ostatní automobilky jsou rády, když vyplodí ze své produkce jeden typ od každého objemu. Koncern má například jen v benzínových šestiválcích o objemu tři litry tři typy a tři motorárny. Má 3,2VR6(VW), 3,2FSI(AUdi) a 3,2V6 (Porsche). Stačí se podívat na bavorský frgál, který má jeden obsatrožní čtyřválec a jeden zastaralý řadový šestiválec ostatní nebudu zmiňovat, protože ty půjdou do šrotu. Aby měl něco do aut musí kupovat podobně jako medvěd motory od francouzů. Takže jenom dovětek k výše zmíněné řadě dieslů.

Tom
12. července • 20:33

Takhle se verejne ztrapnit :-D a jeste vystupovat tak suverene.

dpcstb
11. července • 14:16

podla obrazkov to vyzera na R8 SUV :-D

Kozlus
11. července • 20:00

Jo, strasne nakopla krava :-D

Doporučujeme

Články odjinud