Audi chystá pro Paříž překvapení. Bude to TT Sportback

V Ženevě byl k vidění na stánku Audi koncept Allroad Shooting Brake. Automobilka plánuje rozšíření řady TT a jak se zdá, kromě dnes představného roadsteru a základního kupé bychom se mohli dočkat také provedení Sportback, které naznačuje přiložená skica.

Koncept Audi TT Sporback měří na délku 4,47 metru a údajně nabídne dostatek prostoru i pro zadní cestující. Zároveň, pokud sklopíte zadní sedačky, získáte objem o velikosti 850 litrů. O přesné motorizaci se zatím ještě spekuluje. Nejčastěji se ve zprávách objevuje hybridní sytém s celkovým výkonem 294 kW (400 k). Stejná motorizace byla pod kapotou ženevského konceptu.

Na další podrobnosti si zatím musíme ještě počkat, nicméně je potřeba zdůraznit, že prodloužené Audi TT nabízející dva páry dveří není vůbec nepředstavitelná věc. TT Sportback by mělo být jedno z překvapení pařížského autosalonu. Uvidíme. 

Klepněte pro větší obrázek

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků