I přes krizi na trhu zvláště s dražšími auty v USA a Evropě se značce Audi daří a v měsíci září se jí podařilo meziročně navýšit prodeje o 12,3 %. To představuje 95 137 nových vozů. Takřka čtvrtina z nich zůstala na domácím trhu, kde značce přinesla nárůst o plných 20,8 %. O 18,6 % se společnosti Audi podařilo navýšit prodeje v Itálii (6 205 vozů), meziroční zářijový nárůst v Belgii činil neuvěřitelných 55,2 %, což ale představuje minoritní počet 1 290 nových aut. Ačkoli prodeje značce Audi rostly i na klíčových trzích západní Evropy, je třeba přiznat, že důležitý je pokrok především v bující Číně, kde se pro Audi situace lepší posledních několik měsíců stabilně o čtvrtinu až pětinu.
Za tento úspěch vděčí Audi především modelu A4, jemuž v září připadla plná třetina prodaných vozů. Zájem o tento model (meziroční nárůst o 46,1 %) byl podpořen představením nové generace na jaře tohoto roku.