Audi A8 od Hofele: vylepšený sedan

Společnost Hofele Design si tentokrát vzala do parády Nový sedan Audi A8 a připravila řadu úprav i pro různé motory.

Pánové z Hofele Designu patří ke specialistům na modifikace automobilů koncernu VW Group, ale v poslední době o sobě příliš často vědět nedávají. Z posledních let si možná vzpomenete na VW Golf GTI s radikálně vylepšeným vzhledem a zvukem, Audi A5 přestavěné do podoby vzdáleně připomínající Audi R8 nebo na „poladěný“ sedan VW Phaeton pojmenovaný Mythos Royal.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V posledních dnech to vypadá, že modifikace velkých sedanů docela „letí“, teprve včera jsme psali o prodloužené „limuzíně“ BMW 750iL od konkurenčního Tuningwerku, a již nyní tu máme další podobný kousek. Jde o novou generaci rozměrného sedanu Audi A8, pro kterou u ladičské společnosti Hofele Design připravili řadu dílčích vylepšení interiéru, karoserie i mechanických skupin.

U Hofele Designu říkají svému nejnovějšímu produktu SR 8 a na první pohled si na něm všimneme zcela nového předního nárazníku s mřížkami převzatými z modelu Audi RS5, přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a dvěma páry elipsoidních koncovek výfukové soustavy, prahových obkladů a decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Za další příplatek mohou být kryty zrcátek a difuzor vyrobeny z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér byl u Hofele Designu oděn do nového čalounění ve dvoubarevné kůži s kontrastním stehováním a některými částmi zhotovenými z Alcantary. Podvozek dostal nové lité ráfky s průměrem 2é až 22 palců a tužší odladění, jež je navíc opatřeno elektrickým modulem pro manuální regulaci světlé výšky při rychlostech do 70 km/h (jde tedy takříkajíc pouze o „dojem“).

Podobně razantní nárůst výkonu motorů, jakého jsme byli svědky u již vzpomínaného BMW 750iL Tuningwerk, tentokrát nečekejte. U Hofele Design připravili jen nové programy pro řídicí jednotky určené pro motory V8. Zážehová i vznětová varianta díky nim dosáhne stejného nejvyššího výkonu charakterizovaného společnou hodnotou 390 koní (287 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků