Audi A8 od Hofele: vylepšený sedan

Společnost Hofele Design si tentokrát vzala do parády Nový sedan Audi A8 a připravila řadu úprav i pro různé motory.

Pánové z Hofele Designu patří ke specialistům na modifikace automobilů koncernu VW Group, ale v poslední době o sobě příliš často vědět nedávají. Z posledních let si možná vzpomenete na VW Golf GTI s radikálně vylepšeným vzhledem a zvukem, Audi A5 přestavěné do podoby vzdáleně připomínající Audi R8 nebo na „poladěný“ sedan VW Phaeton pojmenovaný Mythos Royal.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V posledních dnech to vypadá, že modifikace velkých sedanů docela „letí“, teprve včera jsme psali o prodloužené „limuzíně“ BMW 750iL od konkurenčního Tuningwerku, a již nyní tu máme další podobný kousek. Jde o novou generaci rozměrného sedanu Audi A8, pro kterou u ladičské společnosti Hofele Design připravili řadu dílčích vylepšení interiéru, karoserie i mechanických skupin.

U Hofele Designu říkají svému nejnovějšímu produktu SR 8 a na první pohled si na něm všimneme zcela nového předního nárazníku s mřížkami převzatými z modelu Audi RS5, přepracovaného zadního nárazníku s vestavěným difuzorem a dvěma páry elipsoidních koncovek výfukové soustavy, prahových obkladů a decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Za další příplatek mohou být kryty zrcátek a difuzor vyrobeny z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér byl u Hofele Designu oděn do nového čalounění ve dvoubarevné kůži s kontrastním stehováním a některými částmi zhotovenými z Alcantary. Podvozek dostal nové lité ráfky s průměrem 2é až 22 palců a tužší odladění, jež je navíc opatřeno elektrickým modulem pro manuální regulaci světlé výšky při rychlostech do 70 km/h (jde tedy takříkajíc pouze o „dojem“).

Podobně razantní nárůst výkonu motorů, jakého jsme byli svědky u již vzpomínaného BMW 750iL Tuningwerk, tentokrát nečekejte. U Hofele Design připravili jen nové programy pro řídicí jednotky určené pro motory V8. Zážehová i vznětová varianta díky nim dosáhne stejného nejvyššího výkonu charakterizovaného společnou hodnotou 390 koní (287 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků