To jsem jediný, komu zadní světla (byť lehce vzdáleně) připomínají Superb 2 FL?:-|Jinak předFL A8 pro mě jednoznačně vyváženější než poFL 3-[
:-D presne to jsem chtel napsat! Zadni svetla uplny superb 2 fl....a ty predni mi trochu pripominaji O3 :-)
V príplatkovej výbave sa nachádza aj Slim LED samsung s umietnenim na palubnej pracovni :-D To bude kámoš s MB koukat..
No A8 si dnes koupi jen skalni priznivci. Je ve všech ohledech mnohem horsi nez S-Classe. Kdo si sedne do MB, pak si v Audi pripada jak chudej pribuznej. (Plati jen pro S-Classe - Ecka a Cka jsou stejne sunky jako WV a Audi...).Naskok diky technice prej - jestli myslej tu zastaralou.. tak potes koste. A sedmickova motokara je nekde mezi.. Proste Audi je socialni náhražka limuziny, BMW poradnou limuzínu neumi a Mercedes je jedina moznost. Ale takhle je to vsude.. Však se podivejme na kvalitni Samsung, kde vam praskne ramecek telefonu po tydnu pouzivani - viz. koncern WV - to same.. Jen na oko delane..
možná by bylo dobrý si uvědomit že současná gen A8 je konstrukčně už cca 4roky starej model. Nová S-klasse je samozřejmě v mnoha ohledech lepší, protože u Benze měli čas opravit všechny neduhy předešlé generace a navíc předběhnout konkurenci... Jinak Náskok díky technice, netvrdim že technika audi je někde míle daleko, ale aspoň jim nehnijou kastle jako např. u Géčka, Viana apod.-prostě všechno auta rok 2002 a víc, když sem viděl jak dokáže pěkně začít hnít g55amg z roku 2005 tak se docela děsim. Kde je ta mercedesácká kvalita?... Jinak je to taky dost o vkusu, mě osobně přijde, ale i lidem co znám a maj a měli na S-klasse, tak si jí nekoupili, protože vypadá prostě moc dědkovsky...U nového Ska je to mnohem lepší. Je třeba si uvědomit, že auta a nemyslim jen audi nebo mb, ale obecně všechny značky začly koncem 20.st šíleně šetřit, všechno šidit apod... kde je slavná spolehlivost mb ze 60 až 90.let? kam se poděla pořádná auta jako byl mamut apod? to samí je to u audi, poctivá auta zmizela a nahradily je krámy který sou schopný fungovat dobře jen první 3-4 roky než si majitel koupí nový
jezdím v G 30 let a ještě jsem jej neviděl nějak výrazně reznout nad rámec stáří, víte, že auto, které jste viděl nebylo bourané a opravované, Viana jsou dodávky a rezly podobně jako transportery, od doby pozinku je ten problém vyřešen, moc bych vám přál mít v tom, podle vás, poctivém autě bouračku, to byste takové blbosti nepsal, MB nemá problémy z žádnými motory, najet nějakých 300-400 tis. není žádný problém, ano dříve to byl milion, ale o to trh prostě zájem nemá, 90% lidé nenajede s jedním autem ani 200 tis.
Pane, nejsem blbej.. To auto moc dobře znám, patří mému příbuznému, dovezeno z německa od mercedes dealera se stavem 30tisíc km (dnes má 80). K autu byla serviska a prostě všechna dokumentace včetně účtů. V Německu rozhodně nemaj zapotřebí opravovat totálky a prodávat je jako nebourané, to se dělá dnes už prakticky jen u nás. Auto přitom začíná kvést kolem dokola. Je třeba si uvědomit že neni pozink jako pozink... italský auta ,znám z vlastních zkušeností moc dobře( včetně nejnovějších), budou hnít prostě furt... v tom maj německý značky obrovskej náskok, ikdyž se zdá že v 21.st není už co zlepšovat. Vycházím z vlastní zkušenosti... prostě příbuzný mající G55 a 2006 A8 zaparkovaný na betonu na zahradě celoročně, neustále obchází NEBOURANÉ géčko se štetečkem a ošetřuje bolavá místa, a8 je přitom až na škrábance jak nová...Jinak k těm poctivým autům, já bych vám zase přál zažít když vás s Cliem(rok asi 05) smete BMW 7 z roku 90... byste se divil jak je těch slavnejch 5 hvězdiček malejch...
Presne tak... pre bezneho lojzu:-D je kazda draha limuzina coool a neprekonatelna, ale ludia co si mozu vyberat, kvalitu poznaju.
A8 je určitě velký úspěch pro ČR, ty přední světla tam montují z ochcávky :-D
Pořád na jedno brdo, od jedničky až po osmičku. Nuda.
Krásné auto. Líbí se mi také, že má klasické střešní okno a ne panoramu, kterou teď výrobci všude prosazují. Nechápu proč si zákazník nemůže vybrat jaký typ střešního okna si dá do auta.
Nic noc teda. Čekal bych mnohem vice po těch skicach co byli k dispozici. Takhle vypada jak stara. Zmen minimum
S-Klasse to není
Ano, naštěstí není.
S-classe strčí tu tvojí ušmudlanou A8 levou zadní do kapsy. B-]
Nenapada ma ani jeden dovod precoby mala.
To není můj problém.
V čem konkrétně?
Dokud si oba modely osobně nevyzkoušíš, tak je veškerá diskuse bezpředmětná.
Seděl jsem vzádu (dvojsedadlová, polohovatelná, prodloužená verze) jak v třídě S, tak v A8 a ten Mercedes mi přišel výrazně pohodlnější. Byly to ale předchozí modely (ne ty nové), tak to možná v Audi dotáhli k většímu pohodlí (na videu to vypadá velmi dobře).
u MB hodně dělají sedadla, v těch je MB dlouhodobě nepřekonatelný, A8 byla o dost tvrdší auto, měla image víc do sportovna, nechci to posuzovat, několikrát jsem projel 4,2 V8 FSI s Recaro sedadly a bylo to skvělé, ale jako limuzínu bych si to nekoupil po přesednutí do eska opravdu jiný svět, jak z autobusu do vlakového kupé první třídy
Co se týká sedadel je to věc názoru. Auta jako A8 a třída S jsou určená více méně pro dědky. Měkké povolené záda potřebují pevné podepření, měkoučká sedadla v esku jsou oslnivá, když vezou klienta z hiltonu na letiště, ale pro dlouhé cestování to není nic moc. Něco jiného je oslnivý krátkodobý první dojem a něco jiného jsou dlouhé hodiny strávené v autě. Každé z těchto aut je stavěno pro jiný účel. Vlastně si uživatelsky nekonkurují.
napsal ten kdo jezdí do školy autobusem
Měl jsem tu čest v těchto samohybech jezdit. Hromadnou dopravu jsem nepoužil už cca 25let. Jinak ve škole se uč a nevyrušuj paní učitelku ve vyučování.
pokud vy jste jezdil v samohybech, tak to byla tak akorát Landa nebo Moskvič
že vy jste nikdy v A8 a esku nejel, to byste se takto nemohl ptát, tak například konfort, bezproblémové motory narozdíl od benzínů VW a v neposlední řadě také image ze stejné peníze je esko někde jinde, v audi dnes jezdí největší blbci (to není urážka, zažil jsem dobu, kdy tomu tak bylo u MB, potom BMW, dnes je tomu tak u VWAUDI) nakonec, přiznejte si, že vy zrovna nevypadáte a nepíšete jako nějaká hvězda
:-D naučte se psát slovo komfort a pak machrujte se psaním.....Nicméně souhlas, S má jiný, lepší "zvuk" ... u Audi je podle mého těžko rozlišitelná ta vlajková loď, stejně jako svého času u VW Phaeton
No nepovídej. Kdo by to byl od Audi čekal, že představí A8 a ne S-klasse.:-D
chápu, že na vás to bylo složité vyjádření, které je težké správně pochopit
No konečne! Vďaka tým svetlám už nebude A8-ka vyzerať tak ospalo. Tie "škodovácke" svetlá jej fakt seknú :-D .
mi přijde, že "díky" tomu otomanu bude mít řidič ztížený výhled vpravo a zcela zacloněný pohled do pravého vnějšího zrcátka. Jak to mohlo získat homologaci?
otákza je to legitimní, ale mohli to vyřešit tvarem pěrky hlavy a jejím aut. posunem dolů, sklonem opěradla k přístrojce, posunem opěrádla dolů apod.
a další otázkou je jak je otoman ve skutečnosti dlouhý, není nic horšího než si nemoct pořádně natáhnout nohy a přitom ještě být v nepohodlném úhlu, doufám, že je má obava lichá, snad to domysleli
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.