Audi A7 z dílen MTM: 300 koní z dieselového třílitru

Německá ladičská společnost MTM se nebojí žádné výzvy. Z poslední doby si možná vzpomenete na agresivně lakovaný sedan MTM Audi RS6 Clubsport s výkonem 720 koní, vůbec první vylepšení kupé Audi RS5 MTM nebo na kupé MTM Audi R8 V10 Biturbo, jež má být dosud nejrychlejší R8. Ačkoli se pánové od MTM soustředí na vozy Audi, občas si pro zpestření odskočí i jinam, připomeňme třeba sadu modifikací pro modely Volkswagen Golf GTI a GTD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A7 3,0 TDI jede po úpravách MTM až 263 km/h

Ale zpět k pekelnému „naftožroutu“. Novinka vychází z nízkého sedanu Audi A7 Sportback osazeného šestiválcovým dieselem s objemem 3,0 l. Firma MTM připravila dvě výkonová zlepšení, první posouvá špičku o 40 koní a 80 Nm na 285 koní (210 kW) a 580 Nm, druhá se pak vyznačuje výkonem rovných 300 koní (221 kW) a točivým momentem až 600 Nm, přičemž nejvyšší rychlost činí v obou případech 263 km/h. Ceny úpravy začínají v přepočtu na  33 630 Kč, dalších 62 800 Kč však můžete utratit za novou výfukovou soustavu se dvěma páry koncovek o průměru 89 mm. V přípravě se údajně nachází také snížené pérování. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků