Audi A7 Sportback: unikly první fotografie sériového modelu

Audi si oficiální představení svého nejnovějšího modelu A7 Sportback plánovalo na pondělní večer, ale jak už to v poslední době bývá, skutečnou premiéru zažíváme s menším předstihem. Do éteru se totiž dostaly první oficiální snímky, které zachycují vnější i vnitřní provedení modelu takřka ze všech stran.

Na první pohled je tak zřejmé, že automobilka s A7 od jejího loňského předobrazu jménem Sportback Concept příliš velký pokrok neudělala a sériové provedení nese prakticky totožné rysy, jakkoli odvážnější linie jsou pro sériovou výrobu poněkud umírněné.

Zejména příď se ve srovnání s konceptem drží klasických tvarů současné A4 či A5, též množství detailů jako například vnější zpětná zrcátka je výrazně odlišné. Prakticky totožný je však profil vozu s poněkud přetékající zádí a i samotná záď, ač ji na dostupných snímcích vidíme jen z části, se zdá být konceptu velmi blízká.

Interiér vozu je proti konceptu prakticky nezměněný, a to včetně výsuvného panelu palubního systému. Prostor pro cestující vzadu na snímcích nevidíme, ale podle všeho by měl být pouze dvoumístný.

O technice vozu zatím nemáme přesnější informace, je však jasné, že A7 bude stát na základech nové generace A6. Klíčovými motory by měly být šestiválcové agregáty 3,0 TDI a 3,0 TFSI, standardem pak pohon všech kol Quattro a lze očekávat i dostupnost především, ne-li výlučně automatických převodovek.

Veřejným tajemstvím je i budoucí příchod verzí S7 a RS7, ale to už trochu předbíháme událostem. Na další stoprocentní informace si musíme počkat do pondělí, kdy se dočkáme avizovaného oficiálního představení.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi A7 Sportback už není tajemstvím
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků