Audi A7 schopné jízdy bez řidiče dojelo ze Silicon Valley na veletrh CES

Audi vyslalo prototyp A7 schopný jízdy bez řidiče na téměř 900 kilometrů dlouhou trasu, která vedla se Silicon Valley do Las Vegas, kde proběhne veletrh CES 2015 a kde bude také tato A7 k vidění. Automobilka tímto způsobem demonstrovala fakt, že už má technologii autonomního vozidla téměř připravenou pro sériovou výrobu.

Bezpečnost | Video | Technika | Audi

Video: Audi RS7 Sportback bez řidiče na závodním okruhu

Na 900 km dlouhé trase se vystřídalo za volantem 5 vybraných novinářů, kteří si mohli otestovat, jaké to je, když auto kompletně převezme řízení. Prototyp Audi A7 vás zbaví vašich řidičských povinností v rychlostech od nuly do 110 km/h. Kromě klasických úkonů typu akcelerace a brzdění zvládne Audi A7 také samostatné přejíždění z pruhu do pruhu.

Testy | Luxusní auta | Audi

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Koncept Audi A7 dostal přezdívku Jack, přičemž systém používá řadu radarů. Konkrétně jde například o radar dlouhého dosahu používaný také pro adaptivní tempomat, systém Audi Side Assist, další dva radary středního dosahu, laserové skenery umístěné pod maskou chladiče a zadním nárazníkem nebo 3D kameru.

Autonomní Audi A7 se představilo už v říjnu. Konkrétně šlo o ostrou verzi RS 7, která si dala jedno rychlé kolo na Hockenheimu. Samozřejmě bez řidiče.  

Klepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků